کاهش قیمت سکه و ارز در بازار امروز

قیمت انواع ارز، سکه و طلا در معاملات امروز روند کاهشی داشت، به گونه‌ای که دلار ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته شد و سکه تمام بهار آزادی نیز به ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.

به گزارش آتیه‌آنلاین، ایرنا نوشت: در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز، صرافی‌های بانکی هر دلار را ۲۹ هزار و ۲۵۰ تومان خریداری کردند و به قیمت ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان نیز فروختند.    

قیمت فروش یورو نیز با کاهش نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل معادل ۳۶ هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت خرید یورو ۳۴ هزار و ۶۵۰ تومان تعیین شد.

 در سامانه سنا نیز در روز کاری گذشته،   یورو به مبلغ میانگین ۳۵ هزار و ۷۸۰ تومان فروخته شد. دلار نیز با میانگین قیمت ۳۱ هزار و ۷۰۵ تومان به فروش رسید.

همچنین در سامانه نیما روز معاملاتی گذشته، قیمت فروش هر حواله یورو با میانگین قیمت ۳۲ هزار و ۵۲۲  تومان و قیمت فروش حواله دلار نیز با ۲۶ هزار و ۲۹۶ تومان ثبت شد.

البته نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی های بانکی و بازار متشکل ارزی متغییر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می کند.  

همچنین در بازار طلا و سکه نیز همین جو حاکم بود چرا که در ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه امروز، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۴۰۰ هزار تومان کاهش در معاملات امروز (دوشنبه) به ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

همچنین قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۹۰۰ میلیون تومان تعیین شد.

در بازار طلا نیز قیمت طلای ۱۸ عیار در هر گرم هم یک ‌میلیون و ۳۹۴ هزار تومان و هر مثقال طلا ۶ میلیون و ۴۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شد.

انس جهانی طلا نیز امروز به قیمت یک هزار و ۹۱۲ دلار معامله شد.

دیروز (یکشنبه) سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت ۱۶ میلیون تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ارزش ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

 قیمت نیم سکه نیز دیروز با قیمت هشت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون تومان و سکه گرمی دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شد.

کد خبر: 1016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =