جدال دختران هندبال ساحلی در بندرعباس

دختران هندبال ساحلی ایران در بندرعباس به مصاف هم خواهند رفت

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت های هندبال ساحلی قهرمانی کشور زنان ایران از هفدهم اسفند ماه به میزبانی بندر عباس برگزار خواهد شد. در این دوره از  مسابقات که قرار است به مدت سه روز برگزار شود  تیم هایی از استان‌های هرمزگان، یزد، تهران، کرمان، کیش، اصفهان، بوشهر، زنجان و چهارمحال و بختیاری حضور خواهند داشت و برای رسیدن به جام قهرمانی این رقابت‌ها با هم دیدار خواهند کرد. 

تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها همچنین عوامل اجرایی ای مسابقات روز شنبه 16 اسفند ماه تست کرونا خواهند داد و پس از اعلام نتایج وارد مسابقات خواهند شد. این رقابت‌ها از صبح  17 اسفند به طور رسمی آغاز خواهد شد و عصر 19 اسفند با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان خواهد رسید. 

حسین آیین جمشید، رییس هیات هندبال استان هرمزگان سرپرستی این مسابقات را بر عهده خواهد داشت و مریم طهرانی به عنوان مسئول فنی او را یاری می دهد. 

گفتنی است رقابت‌های هندبال ساحلی زنان بعد از دو سال برگزار می‌شود. سال گذشته این مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد. در آخرین دوره این مسابقات اسفند ماه 97 که با حضور 13 تیم برگزار شده بود، تیم رنگ مانگ توانست با غلبه بر بندرعباس به مقام قهرمانی برسد. تیم پیام صنعت اصفهان نیز عنوان سوم این رقابت ها را از آن خود کرد. آخرین دوره این مسابقات را نیز بندرعباس میزبانی کرد.

کد خبر: 10019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =