گره ناکامی استقلال به آقای گلر/ حسینی به نیمکت بازمی‌گردد؟

دروازه‌بان استقلال با افت قابل توجهی که این فصل داشته است، در ناکامی‌های این تیم بی تاثیر نیست.

به گزارش آتیه آنلاین، تیم فوتبال استقلال روزهای بحرانی را پشت سر می گذارد. پس از چند هفته ای که در نیم فصل نخست آبی پوشان توانستند نمایش خوبی داشته باشند و چند هفته ای صدرنشینی را تجربه کنند، حالا درباره با تساوی های پیاپی و قبول شکست جایگاه خود را از دست داده اند و شرایط ایده آلی ندارند. در آخرین خبر محمود فکری از استقلال جدا شده تا مدیران این تیم به فکر مربی جدید برای تیمشان باشند اما در این میان برخی مسائل دیگر نیز در ناکامی های استقلال بی تاثیر نبوده است که نباید از آن چشم پوشید. برای مثال حسین حسینی دروازه بان استقلال که نگاهی به عملکرد او تاییدی بر این ماجراست.

دروازه بان استقلال در هفته های اخیر و در مجموع در فصل جاری لیگ برتر نتوانسته آن سنگربان همیشگی برای دروازه استقلال باشد. هر چند در بیشتر مسابقات، نیمکت نشین رشید مظاهری بوده اما در همان مسابقاتی که به میدان رفته و سنگربان استقلال بوده، نه خودش عملکرد درخشانی داشته و نه تیمش توانسته خوب نتیجه بگیرد. بعد از اشتباه بزرگ او در بازی با نفت مسجدسلیمان، حسینی روز گذشته و در دیدار با مس رفسنجان بار دیگر فرصت بازی پیدا کرد و استقلال باز هم نتوانست به پیروزی برسد و به یک تساوی رضایت داد.  به اعتقاد کارشناسان حسین حسینی می توانست روی گل مس رفسنجان به استقلال، بهتر واکنش نشان دهد و مانع گل خوردن تیمش شود .البته این را هم باید در نظر داشت که در دقایق پایانی دیدار استقلال و مس این دوازه بان توانست با یک واکنش عالی مانع گلزنی مس شده و  جلوی شکست تیمش را بگیرد. با این حال مجموعه عملکرد این دورازه بان نمره مثبتی ندارد.

نگاهی به آمار عملکرد این دروازه بان نشان می دهد که حسینی این فصل در 4 بازی دروازه‌بانی  تیم استقلال را عهده دار بوده و تیمش، فقط در یکی از این مسابقات پیروز شده است. که در همان بازی حسین حسینی توانست کلین‌شیت کند. پیش از این فصل و در لیگ قهرمانان آسیا هم حسینی سه بازی درون دروازه استقلال قرار گرفت و تیمش فقط یک بازی را برد. در دو بازی دیگر، حسینی گل خورد. در بازی‌های پایانی جام حذفی هم حسینی، دو بازی با پرسپولیس و تراکتور داشت و در دو مسابقه مجموعا 5 گل دریافت کرد. بازی اول با پرسپولیس، مساوی شد و استقلالی‌ها در ضربات پنالتی به فینال رفتند. در فینال اما نمایش بد حسینی، باعث شد استقلال به جام قهرمانی نرسد و این موضوعی بود که صدای منتقدان دروازه بان استقلال را در آورد.

در مدت اخیر  و در این فصل حسین حسینی در مجموع 9 بازی برای استقلال کرده که تیمش، فقط 2 بازی را با برد به پایان رسانده است. عملکردی که برای دروازه بان ملی پوش فوتبال ایران که روزهای درخشانی در کارنامه اش داشته است، نمی‌تواند قابل قبول باشد. البته نمی توان گفت که حسین حسینی مقصر ناکامی های استقلال است اما قطعا تاثیرش قابل چشم پوشی نیست. نمایش غیرقابل دفاع حسینی در دروازه استقلال شاید موجب شود که بار دیگر حسینی به نیمکت استقلال بازگردانده شود. البته همه چیز بستگی به این دارد که هدایت استقلال از این جای مسابقات به بعد بر عهده چه کسی است و این سرمربی جدید چه تصمیمی برای دروازه تیمش خواهد گرفت.

کد خبر: 10000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =