با وجود افزایش چهاربرابری حق بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری، دهها هزار میلیارد تومان بدهی صندوق به بیمهها پرداخت نشده و مراکز درمانی یکطرفه قرارداد خود را لغو کردهاند.
رئیس کانون بازنشستگان استان تهران با تشریح جزئیات دو بسته بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت علت کسر سه میلیون تومان از حقوق برخی، بابت معوقات سه ماهه بسته طلایی است و مهلت انصراف تا ۱۵ اسفند است.
عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان استان تهران خبر داد بیمه تکمیلی برای بازنشستگان تامین اجتماعی از ابتدای آذر ماه برقرار شده است و تا پایان آبان ۱۴۰۵ ادامه دارد.