اکسپو
-
مدیرعامل شرکت آپادانا سرام:
جاافتادن برندینگ در حوزه صادرات نیازمند زمان و محصول کافی است
اصغر آهنیها، مدیرعامل شرکت آپادانا سرام گفت: اکنون بیش از ۵۰ درصد تولیدات شرکت آپادانا سرام به حوزه صادرات اختصاص دارد و بر اساس هدفگذاری مشخص، بخشی از تولید به بازار داخلی و بخس عمده آن به حوزه صادرات اختصاص پیدا میکند.
-
مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان در گفتگو با آتیه آنلاین:
اکسپو در توسعه صادرات شرکتهای سرمایهگذاری میتواند نقش چشمگیری داشته باشد
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه اکسپو با تاکید بر نقش این شرکت در توسعه صادرات کشور گفت: در حال حاضر با ۲۰ کشور مراوده تجاری داریم و امیدواریم که اکسپو بستر توسعه صادرات این شرکت را هموارتر کند.
-
مدیرعامل شرکت ایرانگردی و جهانگردی مطرح کرد:
رفتار اقتصادی بخش گردشگری مشابه رفتار اقتصادی حوزه صادرات است
مهدی ذوقی، مدیرعامل شرکت سرمایهگذاری ایرانگردی و جهانگردی گفت: رفتار اقتصادی در حوزه گردشگری و جهانگردی بخش توریسم، مشابه رفتار اقتصادی در حوزه صادرات است.
-
مدیر عامل گروه مالی صبا تامین در نمایشگاه اکسپو:
صبا تامین، تسهیلگر امور مالی و صادراتی شرکتهای سرمایهگذاری است
مدیر عامل گروه مالی صبا تامین در نمایشگاه اکسپو گفت: امیدواریم که با برگزاری خوب اکسپو زمینه توسعه صادرات شرکتهای سرمایهگذاری مجموعه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی فراهم شود و صبا تامین نیز بتواند در حوزه مشاوره و تامین مالی و جذب سرمایههای خارجی ظرفیتهای خود را به منصه ظهور برساند.
-
معاون وزیر صمت:
بازارهای صادراتی منطقهبندی شدند
معاون وزیر صمت با بیان اینکه بازارهای صادراتی را منطقه بندی و دسته بندی کرده ایم، گفت: هم اکنون برنامه این است که تمام سیاست های تشویقی صرف زنجیره ها شود و صرف محصولات بالادستی و خام نشود.