رونالدو در یوونتوس افتضاح بوده است!

«آنتونیو کاسانو» از انتقاد کردن از هیچ‌کس هراسی نداشته و حالا هم در مورد دوران حضور «کریستیانو رونالدو» در یوونتوس تا اینجای کار، حرف‌های تند و تیزی به زبان آورده است.

به گزارش آتیه آنلاین، مرد ایتالیایی بر این باور است که پنج بار برنده توپ طلای جهان برای بیانکونری خرید موفقی نبوده و این موضوع هیچ ارتباطی با اعداد و ارقام و آمار تحسین برانگیز انفرادی وی ندارد.

کاسانو در این باره اظهار داشت: یوونتوس او را به خدمت گرفت تا لیگ قهرمانان را ببرد اما آنها با رونالدو در مقایسه با قبل، نتیجه بدتری گرفته‌اند. آنها همچنین بدون او اسکودتو را برده‌اند؛ تصور می‌کنم خرید او یک شکست بوده است.

او همچنین معتقد است که «آندره‌آ پیرلو» و کریستیانو با یکدیگر هم عقیده نیستند.

وی در این خصوص نیز گفت: خرید رونالدو اشتباه بوده است. یووه ۱۲ سال است که به بردن علاقه پیدا کرده اما «مائوریتسیو ساری» و پیرلو سعی کرده‌اند که هویت یووه را تغییر دهند. آنها تلاش کرده‌اند تا به جای بردن، سبک بازی یووه را تغییر دهند. خیلی راحت بگویم، کریستیانو و آندره‌آ یک جور فکر نمی‌کنند.

کاسانو در ادامه اضافه کرد: او همچنان به گل زدن ادامه می‌دهد چون صرف نظر از هر اتفاقی، او این کار را بلد است. او از سمت چپ حرکت می‌کند، توپ را روی پای راستش می‌آورد و شلیک می‌کند.

وی افزود: اما پیرلو می‌خواهد بازی‌سازی کند، حریف را تحت فشار قرار داده و بین خطوط بازی کند و این بدان معنا است که رونالدو زیاد در جریان بازی مشارکت نمی‌کند. فکر می‌کنم کریستیانو در سه سال گذشته افتضاح بوده است.

کد خبر: 9652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =