ماجرای غیبت‌های قائدی و احتمال سازش مدیران استقلال

مهدی قائدی در شرایطی در تمرینات استقلال حاضر نمی‌شود که دلیل این غیبت را سرماخوردگی عنوان می‌کند اما گویا ماجرا چیز دیگری است.

به گزارش آتیه آنلاین، این روزها غیبت مهدی قائدی مهاجم ارزشمند و تاثیرگذار تیم استقلال در تمرینات این تیم، خبر ساز شده است. موضوعی که البته مسئولان باشگاه استقلال دلیل آن را سرماخوردگی این مهاجم ریز نقش عنوان می‌کنند، اما به نظر می رسد غیبت این بازیکن در تمرینات تیمش دلایل دیگری در بر دارد و سرما خوردگی بهانه این بازیکن برای عدم حضور در تمرینات است. شنیده ها از این حکایت دارند که این بازیکن از مسئولان و مدیران استقلال مطالبه دیگری داشته و در تلاش است بتواند مبلغ قرار دادش را افزایش دهد تا پیشنهاد دیگر تیم ها او را برای جدایی از جمع آبی پوشان وسوسه نکند.

آنچه واقعیت دارد این است که مهدی قایدی با تیم استقلال قرارداد بلندمدت امضا کرده است و چنانچه بخواهد از تیم استقلال جدا شده و به تیم تازه ای بپیوندد، باید برای گرفتن رضایت‌نامه‌اش مبلغی را به باشگاه استقلال پرداخت کند. البته تیم هایی که به دنبال به خدمت گرفتن قائدی هستند قطعا این موضوع را می دانند و از نظر مالی شرایط این را دارند که رضایت مسئولان باشگاه استقلال را برای دادن رضایت نامه به این بازیکن جلب کنند. اما موضوع این است که آیا استقلالی‌ها اصلا تمایلی به از دست دادن مهاجم خود دارند یا خیر؟

به نظر می رسد با توجه به تاثیرگذاری این بازیکن روی نتایج استقلال و نقشی که این مهره در تیم محمود فکری دارد، باشگاه استقلال بخواهد هر طور شده این بازیکن را در استقلال نگه دارد. حداقل این است که استقلال تا پایان لیگ بیستم تصمیمی برای از دست دادن مهدی قائدی نداشته باشد. اما در آن طرف این ماجرا به نظر می رسد که قائدی از وضعیت مالی خود در تیم استقلال راضی نیست  و بارها تصمیم گرفته است که از تیم استقلال جدا شود مگر اینکه استقلالی ها این بازیکن را از نظر مالی و وضع مبلغ قرار دادش راضی نگه دارند. 

در زمان مدیریت احمد سعادتمند در باشگاه استقلال مبلغ قرار داد قائدی به میزان کمی افزایش پیدا کرد افزایش قراردادی که پس از تغییرات مدیریتی در استقلال مورد سوال و تفتیش از سوی سازمان بازرسی قرار گرفت. نتیجه هم این شد که تعهدات احمد سعادتمند به بازیکنان استقلال به نوعی ملغی شد و قائدی نیز این افزایش قرارداد را از دست داد. تمام این شرایط دست به دست هم داد تا مهدی قائدی زمزمه های جدایی از استقلال را آزاد کند و به نوعی نشان دهد که علاقه ای به ادامه حضور در جمع آبی پوشان ندارد مگر اینکه به رضایت او از نظر مالی توجه شود و دریافتی های این بازیکن تغییراتی داشته باشد. به همین دلیل است که به نظر می رسد دلیل غیبت بازیکن شماره 10 استقلال این روزها نه سرما خوردگی که نارضایتی است. در واقع قائدی با این شیوه می خواهد استقلالی ها را تحت فشار گذاشته تا نارضایتی اش به گوش مسئولان برسد و زودتر به خواسته هایش توجه شود و مطالباتش را اخذ گند.

 مدیران باشگاه استقلال هم که خود مخالف افزایش قرارداد بازیکنان بودند و حتی بر سر این موضوع اصطکاکی هم با وریا غفوری داشتند، قصد ندارند زیر بار افزایش قطعی قرارداد بروند اما ممکن است در مواجهه با مهدی قایدی که به واقع بهترین بازیکن استقلال در نیم‌فصل بیستم بوده قدری نرمش به خرج دهند.

کد خبر: 9473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =