پیروزی سپاهان و فولاد سیرجان در گام نخست

رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران با برگزاری دو مسابقه وارد مرحله حساس پلی آف شد.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران امروز با برگزاری دو مسابقه در سالن فدراسیون والیبال وارد مرحله پلی آف شد. در اولین رقابت تیم فولاد سیرجان به مصاف تیم سایپا رفت. این رقابت که از ساعت ۱۴ در سالن فدراسیون والیبال پیگیری می‌شد با پیروزی فولاد سیرجان به پایان رسید.  

این بازی برای دو تیم بسیار نفس گیر دنبال می‌شد و مشخص بود که هیچ کدام یک از دو تیم برای باخت به این بازی نیامده بودند. این رقابت بسیار جذاب و نزدیک دنبال شد اما سایپا در ست آخر این دیدار در امتیازهای حساس خوب عمل نکرد و بازی را واگذار کرد.  

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال بازی را از نزدیک تماشا می‌کرد.بدین ترتیب فولاد سیرجان موفق شد در اولین بازی پلی آف خود با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد. پنج ست این دیدار به ترتیب با نتیجه ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۷، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۲ به سود سیرجانی‌ها به پایان رسید.  در پایان بازی اعتراضی بین دو نیمکت ایجاد می‌شود که این درگیری سریعا پایان می‌پذیرد و سرمربی دو تیم با یکدیگر خوش و بش کرده تا این بازی بدون حاشیه خاصی به پایان برسد.

دو تیم سپاهان و شهرداری ورامین در اولین مسابقه از پلی آف لیگ برتر والیبال مردان به مصاف یکدیگر رفتند. بازی این دو تیم از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن والیبال فدراسیون پیگیری شد.  

هر دو تیم  برای پیروزی در این رقابت تلاش می کردند و این باعث شده بود رقابت خوبی به نمایش گذاشته شود. در ست سوم این دیدار رالی های بسیار زیبایی بین دو تیم شکل گرفت و هیچ تیمی نمی خواست بازنده این دیدار باشد.  

تیم سپاهان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد. پنج ست این دیدار به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۳ بر ۲۵، ۲۶ بر ۲۴، ۲۰ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۳ به نفع سپاهان پایان یافت.

ست پنجم این دیدار بسیار جذاب دنبال شد و اشتباهات فردی شهرداری ورامین خصوصا در سرویس باعث شد این تیم از حریف عقب بیفتد اما ورامینی ها دست از تلاش نکشیدند. در این ست هم شاهد رالی های بسیار زیبایی بین دو تیم بودیم اما شهرداری ورامین نتوانست بازی را به نفع خود تمام کند و شکست را پذیرا شد.

این دو تیم باید در دومین مسابقه خود پنج شنبه به مصاف یکدیگر بروند که سپاهانی ها در صورت پیروزی موفق خواهند شد که به مرحله بعدی راه پیدا کنند.  

کد خبر: 9368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =