امیدعلی دفتری به جای امید نمازی

بعد از تمام شدن حاشیه‌های انتخاب سرمربی برای استقلال حالا بحث انتخاب دستیار برای محمود فکری، تبدیل به بحثی جدی در بین مدیران استقلالی شده است.

به گزارش آتیه آنلاین در شرایطی که اسامی متفاوتی برای دستیار اولی فکری به گوش می‌رسد، محمود فکری دو روز پیش با امیدعلی دفتری مربی ایرانی ساکن آمریکا نیز دیدار داشت؛ دفتری در فوتبال ایران چهره شناخته شده‌ای نیست، اما سابقه کار مثل نیوانگلند رولوشن و دالاس آمریکا را دارد. حالا او رزومه اش را به باشگاه استقلال برای بررسی هر چه بیشتر داده است. امید علی دفتری در شهر والنسیا در رشته آنالیز عملکرد ورزشی ادامه تحصیل داده و در همان جا موفق به اخذ مدرک مربیگری A و B یوفا شد. همچنین در همان زمان به همکاری با باشگاه والنسیا پرداخت و با تیم های آکادمی و تیم دوم این شهر به فعالیت حرفه ای در زمینه مربیگری ادامه داد. دفتری که حالا به احتمال زیاد با باشگاه استقلال همکاری خواهد کرد در زمینه آنالیز، بدنسازی و مربیگری تخصص و تجربه دارد.

01.jpg

امید بر علیه امید

اما دو روز گذشته اتفاقی افتاد که نشان می‌دهد شاید کار انتخاب مربی برای کمک به محمود فکری زیاد هم ساده نباشد. ظاهرا در روزهای گذشته امید نمازی،‌ دیگر ایرانی-آمریکایی که در فوتبال فعالیت می‌کند و سابقه مربیگری در تیم ملی و کمک به کیروش را در کارنامه دارد هم جزو گزینه‌های استقلال بوده که حالا از انتخاب نشدنش حسابی شاکی است. او دو روز پیش به خبرنگاران گفته بود:‌ «با محمود فکری هم صحبت کردم. ۲ روز پیش بود که ما با هم صحبت هایمان را در خصوص حضور در استقلال انجام دادیم و من هم پیشنهادهایم را اعلام کردم و صحبت های خوبی هم انجام گرفت. بعد از صحبت های من قرار شد فکری همه موارد را بررسی کند که الان هم من منتظر تماس او هستم که ببینم چه می شود. من به عنوان دستیار اول فقط در استقلال حضور پیدا خواهم کرد و فکر نکنم از لحاظ مالی مشکلی وجود داشته باشد. به هر حال اگر به استقلال هم نیایم به همکاری ام در اینجا ادامه می دهم.» اما با محکم شدن جایگاه امیدعلی دفتری و از دست رفتن کمک مربیگری استقلال امید نمازی یک استوری جنجالی در اینستاگرام گذاشت و نوشت:‌ «فقط مواظب باشین که امید با امید اشتباه نشه!! امید با کارنامه با امید بی کارنامه...»

اما این استوری جنجالی امید نمازی بی‌پاسخ نماند. در روزهایی که اهالی سیاست در توییتر با هم گفتگو می‌کنند و اهالی فوتبال ایران اینستاگرام را برای حرف زدن انتخاب کرده‌اند،‌ یکی از مدیران استقلال در پاسخ این استوری نمازی،‌ یک استوری منتشر کرد که می‌گفت:‌ «اتفاقا مطلب درستی رو استوری کردین آقای نمازی!‌ ملت باید بدونن جوانی به نام امیدعلی که در تیم دوم والنسیا اسپانیا و بوندس لیگای 1 کار کرده و مدرک A یوفا دارد قطعا با امیدی چون تو که با یه پیامک دعوت به همکاری شهر رو به هم ریخته از هر لحاظ تفاوت داره. سرمربی استقلال از روزیکه اومده انقدر مصاحبه نکرده که شما به یه پیامک همه دنیا رو داری رو سرت خراب میکنی که استقلال منو میخواد و... نیامده اینی! بیایی چه شوی خدا داند!»

حالا امروز هم خبر رسیده که مسعود مومنی، بدنساز استقلال پس از جلسه‌ای با محمود فکری، از این تیم جدا شده و احتمالا بهزاد نوشادی بدنساز سابق تیم ملی امید جایگزین او خواهد شد. باید دید با این همه جا به جایی و سر و صدا در نهایت استقلال بعد از یک فصل پرتلاطم به ساحل آرامش خواهد رسید یا خیر!

کد خبر: 935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =