ایستگاه پایانی لیگ هندبال زنان

رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان طی روزهای شنبه و دوشنبه برگزار می‌شود و به پایان می‌رسد.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان که از آذر ماه سال جاری به طور متمرکز و با سبکی جدید آغاز شده بود، فردا (شنبه) و دوشنبه مرحله نیمه نهایی و فینال خود را پشت سر خواهد گذاشت تا با مشخص شدن چهره قهرمان، پرونده مسابقات در فصل ۹۹ بسته شود. 

رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان پیش از رسیدن به نیمه نهایی، چهار مرحله را پشت سر گذاشت که این مراحل به ترتیب در تهران، مشهد، تهران و شیراز برگزار شد. مرحله نیمه نهایی و فینال نیز قرار است در تهران و به میزبانی تالار فدراسیون هندبال واقع در فدراسیون، برگزار شود.

در پایان مراحل چهارگانه لیگ برتر هندبال زنان که به نوعی دو مرحله رفت و دو مرحله برگشت داشت، چهار تیم  اشتادسازه مشهد و فولاد سپاهان اصفهان، تاسیسات دریایی تهران وشهید شاملی کازرون به نیمه نهایی راه پیدا کردند تا در مرحله پایانی برای رسیدن به جام قهرمانی به مصاف هم بروند. 

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، فردا (شنبه) دوم اسفند ماه، تیم‌های اشتادسازه مشهد و فولاد سپاهان اصفهان از ساعت ۱۳:۳۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا یکی از برگزاری کنندگان مرحله نیمه نهایی باشند و چهره یکی از فینالیست ها را مشخص کنند. در بازی دوم روز نیمه نهایی نیز از ساعت ۱۶ تیم تأسیسات دریایی تهران به مصاف تیم  شهید شاملی کازرون خواهد رفت. در پایان مسابقات روز شنبه چهره دو فینالیست مشخص خواهد شد. 

پس از برگزاری مرحله نیمه نهایی ، دو دیدار فینال و رده بندی روز دوشنبه چهارم اسفند ماه برگزار می‌شود. ساعت  ۱۳:۳۰ دو تیم بازنده در روز شنبه برای کسب مقام سوم به مصاف هم خواهند رفت و دیدار رده بندی را برگزار می‌کنند و ساعت ۱۶ با برگزاری فینال بین دو تیم برنده روز شنبه، چهره قهرمان این دوره از مسابقات مشخص خواهد شد تا پرونده مسابقات لیگ برتر هندبال زنان که در این فصل شرایط جدیدی را تجربه می‌کرد، بسته شود. 

پیش از این رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان نیز به همین شیوه برگزار شده و به پایان رسید. در مسابقات مردان تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون توانست بدون تحمل حتی یک شکست، مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد.

کد خبر: 8916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =