پیروزی لیورپول مقابل حریف آلمانی

تیم فوتبال لیورپول موفق شد مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی آغاز کند.

به گزارش آتیه آنلاین، دو تیم لیورپول انگلیس و لایپزیک آلمان در آغاز دور یک هشتم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند.استادیوم زیبای پوشکاش در کشور آلمان میزبانی این بازی را بر عهده داشت. تیم لیورپول که در هفته های اخیر و در مسابقات لیگ جزیره نتایج خوبی کسب نکرده بود و با قبول شکست های تحقیر آمیز صدای منتقدان را در آورده بود، در لیگ قهرمانان به دنبال کسب پیروزی بود تا هواداران ش را خوشحال کرده و بتواند از بحران و حواشی فاصله بگیرد.

شاگردان یورگن کلوپ در نیمه اول دیدار با حریف آلمانی خود تیمی معمولی بودند و نتوانستند موقعیتهای خطرناکی روی دروازه لایپزیک ایجاد کنند. اما در آغاز نیمه دوم ورق برگشت و لیورپول با درخشش دو ستاره خود یعنی محمد صلاح و سادیو مانه توانست دو بار توپ را به تور دروازه حریف بچسباند و بعد از مدت ها طعم یک پیروزی شیرین را بچشد. تیم لایپزیک پس از اینکه دو گل از لیورپول دریافت کرد، به حملات مختلفی روی آورد اما نتوانست گل های خورده را جبران کند و موجب شد که این تیم یک شکست خانگی را در ابتدای مرحله یک هشتم متحمل شود. 

یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول که این روزها و پس از نتایج ضعیف تیمش در لیگ برتر انگلیس ، از سوی منتقدان و هواداران لیورپول تحت فشار بود، پس از این پیروزی اظهار داشت: «خیلی خوشحالم و سزاوار کسب این پیروزی بودیم. در چنین دیدارهایی هیچ تیمی نسبت به دیگری شانس بیشتری برای صعود ندارد و هر یک از دو تیم می توانند شرایط را برای یکدیگر دشوار سازند. من تصور می کنم امشب شرایط به سود ما پیش رفت. اما من نسبت به تیم لایپزیک شناخت کافی دارم و می دانم که آنها توانایی غلبه بر این شرایط را دارند.ما با نگرش و برنامه صحیح بازیکنان لایپزیش را مجبوب به اشتباه کردیم و من از عملکرد تیمم رضایت دارم. حریف هر آنچه امشب امتحان کرد را پاسخ دادیم. البته لایپزیش هم موقعیت هایی داشت که این طبیعی است، اما ما امشب کنترل خوبی روی جریان بازی داشتیم.»

کد خبر: 8773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =