شکست سنگین بارسلونا در خانه

تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا در دیدار با پاری سن ژرمن تن به شکست سنگین خانگی داد.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت های لیگ قهرمانان فوتبال اروپا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی پس از وقفه ای دو ماهه، بامداد امروز از سر گرفته شد و تیم بارسلونا در حساس ترین دیدار این روز از رقابت‌ها در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف تیم پاری سن ژرمن فرانسه رفت. 

تیم فوتبال بارسلونا که این روزها در شرایط بحرانی به سر می برد و با بارسلونای قدرتمند همیشگی فاصله بسیاری دارد در دیدار با پاری سن ژرمن تن به شکستی سنگین داد و در خانه با چهار گل مغلوب حریف فرانسوی خود شد. شاگردان کومان در حالی مقابل پاری سن ژرمن با ۴ گل شکست خوردند که در سه دیدار پیشین رو در روی دو تیم هرگز شکست نخورده و موفق به شکست دادن حریف خود شده بودند. این بار اما در اسپانیا مغلوب شاگردان مائوریسیو پوچتینو شدند تا این مرحله را با باختی سنگین آغاز کنند.

کیلیان ام باپه در این بازی هتریک کرد و در دقایق ۳۲ و ۶۵ و ۸۵  موفق به زدن ۳ گل برای تیمش شد. در دقیقه ۷۰ این مسابقه نیز مویزه کین یک گل برای پاری سن ژرمن به ثمر رساند. این چهار گل به جبران گل اول این دیدار که توسط لیونل مسی و از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۲۸ به ثمر رسیده بود، زده شد تا پاری سن ژرمن با سه امتیاز شیرین اسپانیا را ترک کند. این پیروزی نخستین برد این تیم فرانسوی در ورزشگاه نیوکمپ به شمار می‌رفت. 

بارسلونا و پاری سن ژرمن بازی برگشت خود را ۲۰ اسفند ماه برگزار خواهند کرد. 

کد خبر: 8771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =