گل‌محمدی: واگذاری سرخابی‌ها از طریق بورس، مثبت است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه واگذاری سرخآبی‌های پایتخت از طریق بورس اتفاق مثبتی است، گفت: با سهامی شدن پرسپولیس، خیلی از مشکلات به ویژه مشکلات مربوط به مباحث مدیریتی حل می شود.

به گزارش آتیه آنلاین، یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از دیدار این تیم برابر مس رفسنجان که با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان همراه شد، اظهار کرد: جا دارد یک بار دیگر فوت مهرداد میناوند و علی انصاریان را تسلیت بگویم که هنوز داغدارشان هستیم و فراموش کردن این داغ برای همه مردم سخت است و ان شاالله روحشان شاد و قرین رحمت الهی باشد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره استفاده از رادوشویچ در این مسابقه و ارزیابی خود از عملکرد وی گفت: رادوشوویچ گلر با تجربه‌ای است و چندین سال است با تمام مشکلاتی که در اینجا دارد، کار می کند و خوشبختانه بخشی از مشکلاتش نیز حل شده و در این مسابقه نیز خوب بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس به قهرمانی در نیم فصل می‌اندیشد یا پایان فصل افزود: قهرمانی در نیم فصل نیز بخشی از قهرمانی است و از لحاظ شخصیتی و اعتباری برای تیم مهم است و قطعا به قهرمانی نیم فصل و همچنین قهرمانی در پایان لیگ فکر می‌کنیم.

گل محمدی در پاسخ به سوال دیگری درباره از دست دادن موقعیت‌های مسلم گلزنی توسط مهاجمان پرسپولیس گفت: اگر بازی را نمی‌بردیم حتما باعث ناراحتی و حسرت می‌شد اما خوشبختانه پیروز مسابقه شدیم و می‌توان گفت ایرادی ندارد و در برخی مسابقات این اتفاقات هم می‌افتد. البته اینها نشانه‌ آن است که باید بیشتر فکر کنیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا مهاجمان پرسپولیس مشکلات روحی و روانی دارند یا خیر که با تمرکز بازی نمی‌کنند، افزود: خوشبختانه مشکلات روحی و روانی نداریم. بازیکن‌های با کیفیتی داریم که هر تیمی آرزوی داشتن آنها را دارد و ما نیز از داشتن چنین بازیکنانی خوشحالیم و با تمرین و تمرکز بیشتر می‌توانند پیشرفت کنند. به حضور این بازیکنان در تیم‌مان خوش‌بین هستیم و به آنها افتخار می کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه گفته می‌شود قرار است در روزهای آینده پرسپولیس و استقلال از طریق بورس به بخش خصوصی واگذار شوند و تاثیر این اقدام در آینده این تیم‌ها اظهار کرد: من نیز از رسانه‌ها شنیدم و خواندم بزودی قرار است این اتفاق بیفتد. به طور قطع وقتی تیم وارد بورس شده و سهامی شود خیلی از مشکلات به ویژه مشکلات مربوط به مباحث مدیریتی حل می شود.

گل محمدی ادامه داد: اگر تیم از زیر نظر دولت خارج و سهام باشگاه بین هواداران تقسیم شود، اتفاق بسیار خوبی است زیرا همه طرفداران دوست دارند سهمی از پرسپولیس داشته باشند و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی اظهار کرد: دیدارمان برابر مس رفسنجان بسیار مهم بود و خدا را شاکریم که توانستیم سه امتیاز این دیدار را بدست آوریم.

وی افزود: برای کسب برتری در این دیدار، بازیکنان‌مان خیلی زحمت کشیدند و مقابل تیمی بازی کردیم که معتقدم پدیده لیگ برتر است و در حمله بازیکنان خوبی داشته و با برنامه کار می‌کند.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: با این حال خیلی خوب توانستیم مهاجمان مس رفسنجان را مهار کنیم و موقعیت‌های خوبی نیز برای گلزنی‌های بیشتر داشتیم.  

کد خبر: 8213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =