نگاهی به روز ششم لیگ برتر هندبال مردان

روز ششم از مرحله سوم لیگ برتر هندبال مردان ایران به میزبانی تالار هندبال فدراسیون برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان ایران گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد. در این روز از مسابقات که در واقع روز ششم از مرحله سوم این رقابت‌ها به شمار می‌رفت، چهار مسابقه در چارچوب گروه M انجام شد.

در پایان این روز از مسابقات تیم‌های زغال سنگ طبس، فرازبام دهدشت و مس کرمان مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و دو تیم سپاهان اصفهان و شهید شاملی کازرون مقابل یکدیگر تن به تساوی دادند.

نخستین بازی را دو تیم زغال سنگ طبس و پاس ناجا قم مقابل یکدیگر برگزار کردند. دیداری نزدیک و تماشایی که در نهایت منجر به پیروزی طبسی‌ها مقابل پاس شد. تیم پاس با این شکست در ادامه نتایج ضعیف خود در انتهای جدول باقی ماند.

تیم پرسپولیس بهبهان در شرایطی دومین بازی روز ششم رقابت های لیگ برتر هندبال را مقابل فرازبام دهدشت برگزار کرد که امیدوار بود مقابل تیم فرازبام به پیروزی رسیده و جایگاه خود را در جدول رده‌بندی مسابقات بهبود ببخشد.

با این حال پرسپولیسی‌ها موفق به کسب پیروزی در این مسابقه نشدند و با اختلاف ۶ گل بازی را به نماینده دهدشت واگذار کردند. تیم فرازبام با این پیروزی توانست مجموع امتیازات خود را به عدد ۷ برساند.

سومین دیدار روز ششم لیگ برتر هندبال زنان، بین دو تیم شهید شاملی کازرون و سپاهان اصفهان برگزار شد.

دیداری بسیار حساس ‌و مهم که برای هر دو تیم که به نوعی هر دو مدعی قهرمانی هستند، از اهمیت زیادی برخوردار بود. تیم سپاهان از این مسابقه به دنبال پیروزی و رسیدن به رده‌های بالاتر جدول گروه M بود اما این بازی تماشایی و پایاپای در نهایت برنده نداشت و دو تیم با رسیدن به تساوی ۲۴ بر ۲۴ امتیاز این بازی را بین خود تقسیم کردند.

این تساوی موجب شد تیم شهید شاملی کازرون همچنان در صدر جدول رده‌بندی این گروه باقی بماند.

دو تیم ذوب آهن اصفهان و مس کرمان هم عصر امروز و از ساعت ۱۸ آخرین بازی روز ششم مسابقات را برگزار کردند که در نهایت تیم میتوانست به پیروزی دست پیدا کند.  

**نتایج کامل مسابقات به شرح زیر است:

 زغال سنگ طبس ۲۵ - پاس ناجا قم ۲۲

فرازبام خائیز دهدشت ۳۵ - پرسپولیس بهبهان ۲۹

شهید شاملی کازرون ۲۴- فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ۲۴

مس کرمان ۲۶ - ذوب آهن اصفهان ۲۴

کد خبر: 8118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =