انتشار اخبار تازه از گوشی وان پلاس پرو ۹

شرکت وان پلاس به علت تولید گوشی‌هایی با دوربین‌های قدرتمند مشهور است و حالا اخباری در مورد قابلیت‌های دوربین‌های گوشی جدید وان پلاس پرو ۹ این شرکت منتشر شده است.

به گزارش آتیه آنلاین، خبرگزاری مهر نوشت: بر اساس تصاویر و اطلاعات جدیدی که در مورد گوشی وان پلاس پرو ۹ منتشر شده، گوشی یادشده دارای چهار دوربین است که البته دو لنز این دوربین‌ها بزرگ و دو لنز دیگر کوچک است.

احتمالاً دو لنز بزرگ‌تر مربوط به دوربین‌های استاندارد و فوق گسترده و دو لنز کوچک‌تر مربوط به دوربین‌های ماکرو و تله باشند. در کنار این چهار دوربین یک فلاش هم در نظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش که به نقل از انگجت نوشته شده: از جمله دیگر اطلاعات منتشر شده در مورد این گوشی می‌توان به طراحی نمایشگر آن با دقت ۱۴۴۰ پیکسل و با نرخ تازه سازی صفحه ۱۲۰ هرتز اشاره کرد. این گوشی همراه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

گفته می‌شود وان پلاس برای تولید لنزهای این گوشی با شرکت سوئدی هسلبند همکاری کرده که در زمینه تولید تجهیزات و دوربین‌های عکاسی و نیز حسگرهای تصویربرداری فعالیت می‌کند. اما دو طرف در این زمینه اظهارنظری نداشته‌اند.

کد خبر: 8102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =