جهش قیمت طلا و سکه در آرامش بازار

در شرایطی نرخ انس جهانی روند نزولی داشته و آرامش نسبی در بازار ارز طی روزهای گذشته حاکم شده است، قیمت‌ها در بازار طلا و سکه روند دیگری را در پیش گرفته است و سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افزایش ۳۶۰ هزار تومانی نسبت به دیروز مواجه شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین، در بازار امروز (دوشنبه) طلا و سکه افزایش قیمت عجیب و غریبی به وجود آمده است به گونه ای که هر عدد سکه تمام بهار آزادی با افزایش ۳۶۰ هزار تومانی نسبت به دیروز ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله شده است و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۲۵۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده و ۱۰ میلیون ۹۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

همچنین هر عدد نیم سکه بهار آزادی شش میلیون ۳۵۰ هزار تومان و ربع سکه نیز چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شدند و تنها سکه گرمی بود که نسبت به روز گذشته تغییری نداشت و روی دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومان روز گذشته (یکشنبه) باقی ماند.

هر گرم طلای ۱۸ عیار و مثقال طلا نیز به ترتیب به قیمت‌های یک میلیون و ۱۰۸ هزار تومان و چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیدند در حالی که نرخ انس جهانی طلا با افت دو دهم درصدی تا هزار و ۸۱۲ دلار پایین آمده است.

کد خبر: 8061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =