دومین مناظره ترامپ و بایدن لغو شد

کمیسیون مناظرات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد مناظره ۲۴ مهر میان ترامپ و بایدن در شهر میامی لغو شده است.

کمیسیون برگزاری مناظرات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد مناظره دوم بین دونالد ترامپ و جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در ۲۴ مهر برگزار نخواهد شد. این تصمیم پس از اختلاف نظر درباره قالب برگزاری این مناظره گرفته شده است. پیش‌تر این کمیسیون تصمیم گرفته بود به دلیل ابتلای ترامپ به کرونا مناظره دوم دو نامزد را به صورت مجازی برگزار کند، اما ترامپ این تصمیم را «مسخره» خوانده و گفته بود: «وقت خود را برای مناظره مجازی تلف نخواهم کرد.»

ترامپ گفته بود برگزارکنندگان مناظره مجازی قصد دارند هر وقت که بخواهند میکروفون او را قطع کنند. در حالیکه هنوز یک هفته از بستری شدن ترامپ، به دلیل ابتلا به کرونا نگذشته، رییس‌جمهوری آمریکا قصد دارد روز شنبه شخصا در مراسمی در کاخ سفید شرکت کند و از ایوان این کاخ سخنرانی کند. هنوز تعداد مدعوین به این مراسم مشخص نشده است. عصر جمعه نیز ستاد انتخاباتی ترامپ اعلام کرد که روز دوشنبه رییس‌جمهوری در ادامه کمپین انتخاباتی خود در شهر سانفورد ایالت فلوریدا سخنرانی خواهد کرد.

در همین راستا ستاد تبلیغاتی بایدن پیشنهاد کرده مناظره دوم میامی به جای مناظره سوم در ۲۲ اکتبر در نشویل برگزار شود. تیم ترامپ با استقبال از این موضوع گفت به شرطی این پیشنهاد را میپذیرد که مناظره آخر در ۲۹ اکتبر، فقط پنج روز قبل از روز انتخابات، برگزار شود که ظاهرا تیم بایدن آن را نپذیرفته است.

کد خبر: 772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =