به خاطر هواداران پرسپولیس به استقلال رضایت نمی دهم

باشگاه استقلال تا پایان وقت اداری امروز فرصت دارد مدارک مربوط به صدور مجوز حرفه‌ای خود را در سیستم کنفدراسیون فوتبال آسیا ثبت کند.

در صورتی که این اتفاق نیفتد، استقلال مجوز حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد.  یکی از مهمترین مشکلات استقلال برای دریافت این مجوز، بدهی این باشگاه به «محمد حسین کنعانی‌زادگان» است و استقلال باید ۳۵۰ میلیون تومان به مدافع ملیپوش پرسپولیس پرداخت کند.  مدافع تیم پرسپولیس هم گفته تا واریز پول نقد به حسابش، ‌ رضایتی در کار نیست.

استقلال برای دریافت مجوز پول مرا کامل بدهد.

کنعانی زادگان به دریافت پول نقد از استقلال اصرار دارد و حاضر نیست از این باشگاه چک دریافت کند. وی به تازگی در صفحه اینستاگرام خود مدعی شده که اگر باشگاه استقلال پول را کامل به حساب بریزد، پرونده اتوماتیک‌وار حل میشود. او در این گفتگوی زنده گفته میخواهم به هواداران پرسپولیس بگویم خیالتان راحت باشد، زیرا رضایت نمیدهم. حتی گوشی خود را خاموش کرده و به ازبکستان آمدم تا نگویند از کنعانیزادگان امضا گرفتیم. هرچه دارم از هواداران پرسپولیس است.  آنها را دوست دارم و در قلب من هستند. به خاطر آن‌ها رضایت نمیدهم.

از باشگاه استقلال هم خبر می‌رسد که «مهدی نوروزی» معاون باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات کنعانی‌زادگان شب گذشته اعلام کرده که پول او را تا امروز پرداخت خواهند کرد.

کد خبر: 748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =