بیمه‌شدگان قمی پای میزخدمت تامین اجتماعی استان

در آستانه دومین سفر رئیس جمهور و هیات دولت به قم، میز خدمت تامین اجتماعی در اداره کل استان با حضور نماینده تام‌الاختیار مدیرعامل سازمان بر پا شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تامین اجتماعی قم، استان قم روز پنجشنبه ۲۰و جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه میزبان رییس جمهور است و در آستانه این رویداد تحرک و جنب و جوش خاصی در گوشه گوشه استان شکل گرفته است. یکی از برنامه‌های مهم در این سفر برپایی میز خدمت برای در جریان قرارگرفتن مسئولان از دغدغه‌های مردمی است.

در واقع همزمان با دومین سفر هیأت دولت به استان قم، ستاد ارتباطات مردمی ادارات، تحت عنوان "طرح ملی خدمت رسانی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" در واحدهای معین شده استانی هر وزارتخانه و سازمان تشکیل می‌شود.

هدف از برپایی این میزخدمت‌ها ارتباط مستقیم با مردم و ارتقای کیفی ارائه خدمات است و حضور مسئولان در میز خدمت، فرصتی است که مردم بتوانند مطالبات خود را درخواست و برای رفع نیازهای خود از مسئولان چاره‌جویی کنند.

میز خدمت سازمان تامین اجتماعی در استان قم نیر با حضور نماینده تام الاختیار این سازمان از روز چهارشنبه، ۱۹ تا روز جمعه، ۲۱ اردیبهشت ماه آماده ارائه خدمت بی‌واسطه به مردم است.

مدیرکل تامین اجتماعی قم روز سه‌شنبه در جلسه هماهنگی میز خدمت در سالن جلسات اداره کل تامین اجتماعی قم در این باره گفت: مجموعه اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم با هدف تکریم ارباب رجوع و پیگیری عمده مطالبات مردم، آماده حل مشکلات آنها هستند.

علی موسوی مدنی با اشاره به حضور هادی قیومی، نماینده تام الاختیار مدیرعامل سازمان و مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تامین اجتماعی در میز ارتباطات مردمی، یادآور شد: مدیران و خادمان مردم در مجموعه تامین اجتماعی در استان قم نیز در این میز خدمت حضور داشته و پاسخگوی مطالبات مردمی خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه در قالب طرح میدانی شهید حاج قاسم سلیمانی برپا می‌شود، میزهای خدمت را یکی از مصادیق واقعی جهاد تبیین دانست و تاکید کرد: با توجه به اهمیت تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، جلوگیری از تضییع حقوق مراجعین ادارات و اهتمام دولت نسبت به اجرای این موضوع، مجموعه تامین اجتماعی در قم، موظف به تحقق و اجرای شایسته این امر هستند.

کارفرمایان، بیمه شدگان، مستمری‌بگیران و مردم قم می توانند از روز چهارشنبه ۱۹ تا جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه از ساعت هشت صبح الی ۱۸ با مراجعه به قم، خیابان شهید لواسانی ( ساحلی)، روبه روی پل شهید رجایی، ساختمان اداره کل تامین اجتماعی استان قم، مشکلات و مطالبات مرتبط با اداره کل، شعب و مدیرت درمان تامین اجتماعی قم را با حضور نماینده تام الاختیار مدیرعامل این سازمان و همچنین مدیران و کارشناسان تامین اجتماعی قم، پیگیری کنند.

برپایی میزهای خدمت در آستانه دومین سفر رئیس‌جمهور به استان قم موجب شده تا مردم استان راه ارتباطی مناسبی برای رفع مشکلات و دغدغه‌های خود با مسئولان ارشد کشور داشته باشند و بتوانند از این طریق معضلات معیشت و زندگی خود در بخش‌های مختلف را کاهش دهند.

آیت الله سیدابراهیم رییسی آخر هفته جاری (روزهای ۲۰ لغایت ۲۱ اردیبهشت جاری) در قالب دومین سفر استانی به قم سفر می کند.

کد خبر: 70463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =