برگزاری کارگاه آموزشی دوره‌های یادگیری تامین اجتماعی در شهرک صنعتی جی

اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان و به همت شعبه ۷ شهر اصفهان، کارگاه آموزشی دوره‌های یادگیری تامین اجتماعی را با حضور دانشجویان برگزار کرد .

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان، در راستای ایفای رسالت خطیر سازمان تامین اجتماعی در قبال آحاد جامعه و به منظور ارتقای دانش و آگاهی اقشار مختلف نسبت به قوانین و مقررات بیمه‌ای، اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی دوره‌های یادگیری تامین اجتماعی کرد.

این کارگاه آموزشی که در روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در تالار شهرک صنعتی جی با حضور جمعی از کارفرمایان، کارگران، رابطین بیمه‌ای، اعضای تشکل‌های کارفرمایی و کارگری و دانشجویان برگزار شد، فرصتی ارزشمند برای آشنایی این افراد با نظام جامع تامین اجتماعی، انواع بیمه‌های فراگیر، به ویژه بیمه دانشجویی و مزایای آن‌ها فراهم کرد.

مرتضی حاجی کاظمی، مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان، در این کارگاه آموزشی ضمن تشریح وظایف و تعهدات این سازمان در قبال جامعه، بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی در راستای تحقق عدالت اجتماعی و ترویج رفاه نسبی در جامعه گام برمیدارد و این هدف غایی نظام تامین اجتماعی در تمامی جوامع بشری است.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف سازمان از جمله بخش کمک‌های درمانی، بر ارائه خدمات درمانی به صورت مستقیم توسط مراکز ملکی سازمان و همچنین خرید خدمت از طریق بیمارستان های دانشگاهی و دولتی تاکید کرد.

حاجی کاظمی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد از جمعیت استان اصفهان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند، از آمادگی این اداره کل برای بررسی درخواست‌ها و ارائه مشاوره‌های لازم به آحاد مردم خبر داد.

توزیع بروشورها در بین شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی که با استقبال پرشور مخاطبان روبرو شد، از دیگر برنامه‌های این کارگاه بود.

در این مراسم، ضمن گرامیداشت روز کارگر و تجلیل از مقام شامخ کارگر، از زحمات و خدمات ارزنده دو نفر از کارگران شهرک صنعتی جی تقدیر به‌عمل آمد.

کد خبر: 70409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =