مهمترین رویکرد تامین اجتماعی حفظ تعادل منابع و مصارف است

مراسم تکریم و معارفه مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استانها، مدیر کل دفتر هماهنگی امور استانها و اعضای تشکل های کارگری و کارفرمائی و مدیران دستگاه های مختلف این استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عادل دهدشتی، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استانهای سازمان تامین اجتماعی در این مراسم تصریح کرد: اهدافی که در سازمان تامین اجتماعی پیگیری می شود می بایست مبتنی بر برنامه ریزی و نگاه بلند مدت باشد که از مهمترین مسائل این سازمان حفظ تعادل منابع و مصارف است. خرسندیم که به بخش عظیمی از اولویت ها و اهداف خود به صورت عملی دست یافته ایم و همچنین مفتخریم که در استان صنعتی با واحدهای عظیم تولیدی خود مقامات ارشد استانداری با تسلط کامل به مسایل سازمانی به پشتیبانی از آن پرداخته و مدیران استان را همراهی می کنند.

دهدشتی ضمن اشاره به اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری عنوان نمود: به نسبت منابع سازمانی این امر اقدامی قابل توجه است و با همت و درایت مدیریت عامل سازمان و همراهی تشکل های کارگری و کارفرمائی با هزینه ای بالغ بر ۱۴ هزار میلیارد تومان عملیاتی شد.  
وی ضمن اشاره به راه اندازی نهضت آی تی و اقدامات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی به موضوع حذف دفاتر درمانی و اجرای نسخ الکترونیکی در مسیر ارائه خدمات ظرف ماه های آتی پرداخت و گفت: در مسیر افزایش خدمات درمانی خود نیز مقرر شده همه پزشکان، دندانپزشکان و ماماها طرف قرار داد محسوب شوند و در حوزه کارفرمائی نیز با تلخیص بخشنامه های سازمانی و برگزاری نشست های هم اندیشی و همفکری در مسیر ارتقای سازمانی پاسخگو و عدالت محور حرکت خواهیم کرد.
دهدشتی گفت: بر اساس آزمون شناسائی مدیران آینده و توجه به تخصص و تجارب، محمد رضا قاریانپور بعنوان گزینه ای انقلابی، ارزشی و توانمند در مسیر پاسخگوئی جامع و کامل به مخاطبین مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین منصوب شد.
فاطمه محمد بیگی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی نیز به نمایندگی از سوی مردم استان از سیروس نصیری، مدیر کل سابق جهت همراهی با مخاطبین و پاسخگوئی بهینه به مشکلات مردمی تقدیر کرد و انتصاب محمدرضا قاریانپور را به جامعه ۶۴ درصدی تحت پوشش استان صنعتی قزوین تبریک گفت و تصریح نمود: بکار گماردن فردی بومی، ایثارگر، خانواده شهید و توانمند در این سمت ستودنی است.

محمدرضا قاریانپور، مدیر کل تامین اجتماعی قزوین ضمن تقدیر از حسن اعتماد مدیرعامل سازمان و تمامی تصمیم گیران در این انتصاب تصریح نمود: از وجود مدیران توانمند بعنوان پلی جهت ارتقای سازمان بهره خواهیم برد و امید داریم در جهت مرتفع نمودن مشکلات کارگری و کارفرمائی با همراهی مقامات سازمانی و استانی و هم افزائی مجموعه همکاران استان گام های اساسی برداشته شود.

کد خبر: 700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =