بیش از ۱۴ هزار بیمار خاص چهارمحال و بختیاری تحت پوشش بیمه تامین‌اجتماعی هستند

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بین ۹۰ تا ۱۰۰ درصد هزینه‌های بیماران خاص و صعب العلاج توسط سازمان پرداخت می‌شود گفت: بیش از ۱۴ هزار بیمار خاص این استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری، مصطفی فلاحی گفت: بیمارستان امام علی استان بالاترین درصد رضایت‌مندی بیماران بستری با ۸۱ درصد در بین بیمارستان‌های تامین اجتماعی کل کشور را کسب کرد و در بین مراجعان سرپایی مراکز ملکی تامین اجتماعی رتبه سوم را بدست آورد.

وی در مورد بیمارستان امام علی بیان کرد: افتتاح رسمی هلی‌پاد، اورژانس هوایی، راه‌اندازی و تجهیز کلینیک زخم و پانسمان‌های نوین و اجرای طرح غربالگری کانسر سینه در زنان و کانسر کلورکتال در تمامی مراجعان و بیمه‌شدگان از اقدامات این بیمارستان است.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری از جذب ۳۲ پزشک متخصص در بیمارستان طی دو سال گذشته خبر داد و گفت: علاوه بر این شش پزشک عمومی، دو داروساز و یک دندانپزشک به کادر پزشکی این بیمارستان اضافه شدند.

وی با بیان اینکه عملیات نوسازی بخش NICU و لیبر تا پایان سال انجام می شود افزود: در دو سال اخیر ۲۰۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به بیمارستان امام علی اضافه شده است. اخذ مجوز تامین دو دستگاه ام آر آی و سی تی اسکن نیز برای بیمارستان انجام شده که با تامین ارز تا سال آینده به تجهیزات بیمارستان اضافه خواهد شد.

فلاحی بیان کرد: بیش از ۱۴ هزار پرونده برای بیماران خاص و صعب العلاج در استان برای بیمه‌شدگان سازمان تشکیل شده و این در حالی است که بین ۹۰ تا ۱۰۰ درصد هزینه‌های این بیماران توسط سازمان پرداخت می‌شود.

کد خبر: 68559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =