افزایش جمعیت بیمه‌شدگان اصلی تامین‌اجتماعی در استان همدان

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان همدان از افزایش چهار درصدی جمعیت بیمه‌شدگان اصلی این استان خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذر ۲۷۱ هزار و ۷۹ نفر بیمه‌شده اصلی تحت پوشش این سازمان قرار گرفته است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، جواد جمور با بیان اینکه از کل بیمه‌شدگان اصلی استان ۱۴۷ هزار و ۴۱۳ بیمه‌شده اجباری بوده است گفت: تا پایان آذر سال گذشته ۲۶۰ هزار و ۷۴۸ نفر بیمه‌شده اصلی وجود داشت که امسال ۱۰ هزار و ۳۳۱ نفر اضافه شده و چهار درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به کاهش تعداد افراد مقرری‌بگیر بیمه بیکاری استان همدان نسبت به سال گذشته بیان کرد: یک‌هزار و ۸۰۷ نفر در استان همدان بیمه بیکاری دریافت می‌کنند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳.۶ درصد کاهش داشته که نشان از حفظ سطح اشتغال استان بوده است.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان همدان با بیان اینکه از ابتدای سال تا پایان آذر شش هزار و ۴۶۵ نفر بازنشسته کرده‌ایم که رشد ۹.۲ درصدی دارد، افزود: براساس پرونده بیش از ۹۰ هزار نفر حقوق‌بگیر در سازمان تأمین‌اجتماعی استان وجود دارد.

جمور با بیان اینکه ۴۷.۷ درصد از جمعیت استان همدان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارد، گفت: سال گذشته ۴۶.۴ درصد از جمعیت استان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار داشت که این عدد در سال‌جاری به ۴۷.۷ درصد رسیده است.

کد خبر: 68397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =