جدال میلیمتری  بم و سپاهان برای صدرنشینی

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان در حالی روز جمعه پیگیری خواهد شد که تیم نماینده البرز کار سختی مقابل شهرداری بم خواهد داشت.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان، در فصل جاری، روز جمعه با برگزاری ۵ مسابقه برگزار خواهد شد. در این هفته از رقابت‌ها که در واقع هفته نهم مسابقات لیگ برتر زنان به شمار می‌رود، تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، شهرداری بم، پالایش گاز ایلام، وچان کردستان و شهرداری سیرجان میزبان حریفان خود خواهند بود.  

این رقابت‌ها برای نخستین بار در طول ادوار برگزاری خود، در قابل دو گروه و به صورت فشرده برگزار می‌شود که این سبک و سیاق جدید به دلیل شیوع ویروس کرونا و شرایط خاصی است که برای برگزاری مسابقات در نظر گرفته‌اند. در همین راستا از گروه نخست این مسابقات روز جمعه تیم شهرداری بم باید در خانه از تیم نماینده البرز میزبانی کند. شهرداری بم که مدافع عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان است در این دوره از مسابقات آغاز خوبی نداشت اما رفته رفته توانست با کسب نتایج بهتر جایگاه خود را در جدول گروه یک ارتفا ببخشد و در حال حاضر با ۱۳ امتیاز در رده دوم ایستاده است. بمی‌ها در صورتی که در بازی روز جمعه خود موفق به شکست دادن تیم البرز شوند، می توانند از استراحت این هفته ذوب آهن استفاده کرده و راهی صدر جدول این گروه شوند. نماینده البرز نیز در این هشت هفته که از لیگ برتر گذشته است تنها با دو پیروزی و تحمل ۴ شکست در رده چهار این گروه قرار گرفته است و شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد ندارد. با این حال تیم البرز که سارا قمی را روی نیمکت خود دارد، نشان داده که تیم دست و پا بسته‌ای برای حریفان نیست. در ورزشگاه انقلاب کرج و در دور رفت این رقابت ها شهرداری بم به سختی توانست با حساب ۲ بر یک از سد تیم البرز عبور کند. دیدار برگشت دو تیم ساعت ۱۳ و در بم برگزار خواهد شد. سرور ساعدی به عنوان داور اول قضاوت این مسابقه را بر عهده خواهد داشت. رقیه پرتویی نیز ناظر این مسابقه است.  

در دیگر دیدار گروه نخست تیم فولاد مبارکه سپاهان باید در اصفهان از تیم قعر نشین همیاری آذربایجان غربی میزبانی کند. این مسابقه برای سپاهانی‌ها بسیار مهم است چرا که این تیم در رده سوم قرار دارد و برای صعود به مرحله بعد و قرار گرفتن در رتبه اول یا دوم‌ایم گروه کار سختی خواهد داشت و باید حتما در اصفهان هر سه امتیاز را از آن خود کند. سپاهان نیز در صورت پیروزی شانس صدرنشینی دارد و باید دید در رقابت نفس گیر و میلیمتری با شهرداری بم کدام تیم جای ذوب آهن اصفهان در صدر جدول این گروه را خواهند گرفت. تیم سپاهان اصفهان روز جمعه در شرایطی به مصاف همیاری آذربایجان غربی خواهد رفت که الهه سامانیان این مسابقه را به عنوان داور نخست سوت می‌زند و زهرا فروزنده نیز نظارت این مسابقه را بر عهده خواهد داشت.

در گروه دوم که در واقع گروه ۶ تیمی این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان است، روز جمعه سه مسابقه برگزار خواهد شد. تیم صدرنشین شهرداری سیرجان که با کسب ۷ پیروزی و یک تساوی با اختلاف ۵ امتیازی نسبت به تیم دوم در رده اول این گروه قرار دارد، این هفته باید در خانه از تیم ملوان انزلی میزبانی کند. ملوان انزلی سه پیروزی و ۴ شکست و یک تساوی در کارنامه خود پس از این ۹ هفته دارد. هر چند به نظر می رسد شهرداری سیرجان بتواند به راحتی از ملوان امتیاز بگیرد، اما انزلی‌چی‌ها نشان داده‌اند که همیشه حریف سختی به شمار می‌روند و شکست دادن این تیم ساده نیست. سیرجانی ها البته از صعود خود به مرحله بعد اطمینان دارند و برای پیروزی مقابل ملوان انزلی نیازی ندارند که به آب و آتش بزنند. این دیدار با قضاوت فاطمه نصیری برگزار خواهد شد.  

تیم پرستاره وچان کردستان که یکی از مدعیان عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان است، این هفته با تیم ته جدولی قشقایی شیراز بازی خواهد کرد و با کسب پیروزی در این مسابقه به ششمین برد خود میرسد. وچانی ها در حال حاضر در رده دوم قرار دارند و تیم پالایش گاز ایلام را در یک قدمی خود می‌بینند. پالایش گاز هم در این هفته باید با سارگل بوشهر دیدار کند.  

** برنامه هفته نهم لیگ برتر فوتبال زنان ایران به شرح زیر است:

فولاد مبارکه - همیاری آذربایجان غربی

شهرداری بم - نماینده البرز

پالایش گاز ایلام - سارگل بوشهر

وچان کردستان - شهدای قشقایی شیراز

شهرداری سیرجان - ملوان بندرانزلی

کد خبر: 6836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =