کلنگ‌زنی درمانگاه ملکی تامین‌اجتماعی در شهرستان رامیان

در مراسمی با حضور استاندار گلستان و مدیرکل امور استان‌های سازمان تامین‌اجتماعی و جمعی از مدیران و مسئولان محلی، عملیات اجرایی احداث درمانگاه ملکی سازمان تامین‌اجتماعی در شهرستان رامیان آغاز شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تامین‌اجتماعی، در این مراسم که با حضور علی محمد زنگانه؛ استاندار گلستان، علی کوهساری؛ نماینده مردم آزادشهر، رامیان و فندرسک، حجت‌الاسلام علی قنبری؛ امام جمعه رامیان، رمضان زینلی؛ مدیر درمان و نیز قربان زنگانه؛ مدیرکل تامین‌اجتماعی استان گلستان به همراه جمعی از مدیران استانی و محلی برگزار شد، مدیرکل امور استان‌های سازمان تامین‌اجتماعی گفت: در دولت سیزدهم، سازمان تامین‌اجتماعی بر مبنای سه راهبرد عدالت، تحول و اعتماد؛ در پی توسعه خدمات با اولویت خدمات درمانی در مناطق مختلف کشور به‌ویژه مناطق کمتر برخوردار است.

مهرزاد اکبرپور افزود: در استان گلستان با پروژه‌های متعددی که از سوی سازمان تامین‌اجتماعی اجرا شده یا در حال اجراست، امیدواریم که گلستانی از خدمات تامین‌اجتماعی تقدیم مردم این استان کنیم و بتوانیم رضایت بیمه‌شدگان و بازنشستگان این استان را بیش از پیش جلب کنیم.

وی ادامه داد: در مورد سازمان تامین‌اجتماعی که در خدمت طیف وسیعی از مردم شامل ۵۳ درصد جمعیت کشور است، در گذشته این نگرانی وجود داشت که با استمرار چالش ناترازی منابع و مصارف، ادامه حیات و خدمات این سازمان در معرض خطر باشد؛ اما امروز در کنار تسویه بدهی ۱۰۶ هزار میلیارد تومانی به نظام بانکی، سازمان تامین‌اجتماعی از ابتدای سال جاری تاکنون موفق شده است هر ماه حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان حقوق بازنشستگان را بدون نیاز به استقراض از بانک، تامین و بموقع پرداخت کند.

در این مراسم همچنین رمضان زینلی، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان گلستان، گفت: درمانگاه رامیان که امروز کلنگ‌زنی شد، پنجمین درمانگاهی است که در دولت مردمی سیزدهم کار ساخت آن در استان گلستان آغاز می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر سازمان تامین‌اجتماعی در استان گلستان دو بیمارستان در شهرهای گرگان و گنبد و ۹ درمانگاه در شهرهای مختلف برای ارائه خدمات درمانی رایگان به بیمه‌شدگان و بازنشستگان استان دارد و چندین پروژه احداثی و توسعه‌ای دیگر نیز در بخش درمان تامین‌اجتماعی استان در حال تکمیل یا در مرحله طراحی و اجراست.

درمانگاه رامیان در زمینی به مساحت دو هزار و ۳۵۲ مترمربع با زیربنای ۲۵۰۰ مترمربع در ۳ طبقه و با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان احداث خواهد شد و پس از تکمیل و بهره‌برداری، خدمات درمانی رایگان به بیمه‌شدگان این شهرستان ارائه خواهد داد.

کد خبر: 68319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =