افتتاح درمانگاه تامین‌اجتماعی شهرستان رامشیر

همزمان با چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، درمانگاه تامین‌اجتماعی شهرستان رامشیر با حضور مسئولان شهرستانی و استانی افتتاح شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان خوزستان، آئین افتتاح درمانگاه تامین‌اجتماعی شهرستان رامشیر با حضور هدایت‌اله عبدی‌زاده، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان، علیرضا کاویان، معاون خدمات درمانی، حجت اله دهدشتی، معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری استان، سردار متینیان، نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، احسانی کیا، فرماندار، الماسی شهردار و جمعی از مدیران محلی، خانواده شهدا و مردم در محل درمانگاه تامین‌اجتماعی این شهرستان برگزار شد.

عبدی‌زاده با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و عید مبعث گفت : با عنایت به مصوبه هیات مدیره سازمان تامین‌اجتماعی و موافقت مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی مجوز راه‌اندازی ۶ درمانگاه در شهرهای فاقد مراکز ملکی در خوزستان صادر شد.

وی افزود: با پیگیری‌های خوبی که برای شهرهای باغملک، رامشیر، گتوند، باوی، اروند کنار و هندیجان صورت گرفت در سال جاری توانستیم درمانگاه باغملک و رامشیر را راه‌اندازی کنیم، مراحل ساخت درمانگاه در اروندکنار نیز رو به اتمام است .

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان خوزستان بیان کرد: درمانگاه تامین‌اجتماعی شهرستان رامشیر در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و زیر بنا ۲۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال بازسازی و تجهیز شد، برای راه‌اندازی این درمانگاه، نماینده و فرماندار شهرستان همکاری و تلاش زیادی کردند که جا دارد از این عزیزان تقدیر و تشکر ویژه ای شود.

سردار متینیان، نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از سازمان تامین‌اجتماعی و مدیر درمان استان گفت: شهرستان رامشیر با بیش از ۳۵ هزار نفر بیمه شده تامین‌اجتماعی، ۵۵ درصد از جمعیت این شهرستان را دارا است به همین منظور حق بیمه شده‌های این شهرستان این بود که صاحب یک درمانگاه اختصاصی خودشان باشند.

وی افزود: با تلاش جمعی که از سوی مسئولان شهرستان و مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان علیرغم همه مشکلات صورت گرفت، توانستیم این درمانگاه را راه‌اندازی کنیم که جا دارد از همه کسانی که در این کار مهم مشارکت داشتند تقدیر و تشکر کنم.

در پایان احاله سرپرستی درمانگاه تامین‌اجتماعی شهرستان رامشیر به محبوبه راشدی ابلاغ و درمانگاه به‌صورت رسمی افتتاح و آماده خدمت‌رسانی به بیمه شدگان تامین‌اجتماعی شد.

کد خبر: 68149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =