برپایی میزخدمت اداره کل تامین‌اجتماعی خوزستان در مصلای نماز جمعه اهواز

میز خدمت اداره کل تامین‌اجتماعی خوزستان با حضور کارشناسان واحدهای مشاوره و پایگاه مقاومت بسیج اداره کل در محل مصلای نماز جمعه شهرستان اهواز برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی خوزستان، همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر و در راستای مسئولیت‌پذیری در پاسخگویی به مخاطبان سازمان و آشنا کردن بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران، کارفرمایان و دیگر شهروندان، با قوانین و مقررات تامین‌اجتماعی و ارائه اطلاعات جهت اتخاذ تصمیمات مناسب و همچنین آسیب‌شناسی در اجرای قوانین مرتبط با حوزه تامین‌اجتماعی، میز خدمت اداره کل تامین‌اجتماعی استان خوزستان در محل مصلای نماز جمعه شهرستان اهواز برگزار شد.

نمازگزاران پس از استعماع خطبه و اقامه نماز به امامت حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با مراجعه به میز خدمت سازمان تامین‌اجتماعی سوالات خود را مطرح کردند.

قاسم احمدی، رئیس اداره ارتباطات مردمی و خدمات نوین اداره کل تامین‌اجتماعی خوزستان به همراه کارشناسان ضمن پاسخگویی به سوالات نمازگزاران، به معرفی خدمات غیرحضوری سازمان تامین‌اجتماعی پرداخته و سامانه تلفنی ۱۴۲۰ را بهترین همراه و پاسخگوی مردم دانست.

کد خبر: 68147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =