پیشرفت ۴۵ درصدی پروژه ساختمان جدید تامین‌اجتماعی شعبه یک رشت

مدیرکل تامین‌اجتماعی گیلان همزمان با ایام دهه فجر از پیشرفت ۴۵ درصدی پروژه ساختمان جدید تامین اجتماعی شعبه یک رشت خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان گیلان، کیوان مرتضوی با بیان اینکه در اتفاقی کم‌نظیر در سال‌جاری علاوه بر تداوم ساخت ساختمان جدید شعبه یک رشت، دو پروژه دیگر در شهرهای صومعه‌سرا و لاهیجان در دستور کار قرار گرفت افزود: تامین‌اجتماعی شعبه یک رشت بزرگترین واحد تابعه استان محسوب می‌شود که بیش از ۲۰ درصد عملیات اجرایی و تعهداتی در آن انجام شده و افزون بر این میزان از جامعه هدف در گروه‌های بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران را تحت پوشش دارد.

وی با اشاره به اینکه از دهه فجر سال گذشته عملیات ساخت و ساز ساختمان جدید شعبه یک رشت با هدف ایجاد فضایی مناسب و در خور شأن ذینفعان آغاز شده است بیان کرد: این پروژه ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش‌بینی میشود در دهه فجر سال آتی آماده بهره‌برداری باشد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: افزون بر ۷۶ هزار بیمه شده اصلی و حدود ۳۱ هزار نفر مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود تحت پوشش این شعبه هستند و در مجموع ۲۰۵ هزار نفر از خدمات آن استفاده می‌کنند.

مرتضوی ادامه داد: در استان گیلان پیش از انقلاب تنها ۱۰ شعبه در شهرهای رشت، بندرانزلی، اسالم، لاهیجان، لنگرود، رودسر منجیل، فومن و صومعه سرا فعال بود که با رشدی ۱۸۰ درصدی اکنون به ۲۸ شعبه رسیده است.

کد خبر: 67963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =