کلنگ‌زنی درمانگاه تامین‌اجتماعی سامان و شلمزار در آینده‌ای نزدیک

مدیر درمان تامین‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری از کلنگ زنی درمانگاه تامین‌اجتماعی سامان و شلمزار در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری، مصطفی فلاحی در جلسه‌ای که در محل اداره کل تامین‌اجتماعی استان با حضور مدیران درمان و کل و استاندار استان برگزار شد گفت: در راستای اجرای سیاست سازمان تامین‌اجتماعی مبنی بر عدالت در دسترسی به خدمات درمانی به بیمه‌شدگان و با توجه به کم تعداد بودن مراکز درمانی با توجه به تعداد جمعیت بیمه‌شدگان، با همت و تلاش همکاران در ستاد مدیریت درمان در دو سال گذشته بیش از ۲۱ هزار متر زمین در استان به حوزه درمان به منظور ساخت ۵ مراکز درمانی در شهرستان‌های بروجن شهرکرد اردل ، شلمزار و سامان افزوده شد.

وی در این باره افزود: دو مرکز اردل بروجن در مراحل مناقصه و واگذاری به شرکت خانه‌سازی جهت اجرا و ساخت تا پایان سال بوده است و درمانگاه شماره یک، سامان و شلمزار نیز مراحل نقشه‌کشی‌های آن در دست انجام است و بزودی کلنگ‌زنی آن انجام می‌شود.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری در ادامه گفت: در بیمارستان تامین‌اجتماعی امام علی(ع) نیز با هزینه ۱۰۰ میلیارد تومان مرکز دندانپزشکی، تغذیه، انبار عمومی، تاسیسات و رختشویخانه را بازسازی کردیم و تا سال آینده کلیه بخش‌های بیمارستان نیز نوسازی خواهند شد.

فلاحی بیان کرد: همچنین دستگاه‌های HI TECH از جمله سی‌تی‌اسکن و ام‌آرآی بزودی در استان مستقر خواهند شد. دستگاه‌های بسیار پیشرفته‌ای همچون کوزا نیز برای بیمارستان امام علی تهیه شده و مردم استان می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: در حوزه درمان مستقیم سالیانه در حدود ۲.۵ میلیون مراجعه سرپایی به مراکز درمانی ملکی و ۱۷ هزار بستری در بیمارستان امام علی (ع) انجام می شود و در حوزه درمان غیر مستقیم نیز بیش از ۴.۵ میلیون بار مراجعه سرپایی به مراکز طرف قرارداد و ۴۴ هزار مورد بستری در بیمارستان‌های دانشگاهی انجام می‌شود.

کد خبر: 67708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =