بستری بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان تامین‌اجتماعی سنندج

ریاست بیمارستان تامین‌اجتماعی سنندج اعلام کرد: تعداد ۱۱ هزار و ۸۰۶ بیمار در ۹ ماهه نخست سال‌جاری دراین بیمارستان بستری شدند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی کردستان، دکتر افشین احمدی با اشاره به اینکه بیمارستان تامین‌اجتماعی سنندج بیمارستان ملکی تامین‌اجتماعی در سطح شهر سنندج است گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد ۱۱ هزار و ۸۰۶ بیمار در این بیمارستان بستری شده‌اند که از بین آنان ۱۰ هزار و ۵۹۶ نفر مشمول بیمه تامین‌اجتماعی، یک هزار و ۲۱۰ نفر داری بیمه خدمات درمانی و روستایی، کارمندان دولت، بیمه ایرانیان، سایر اقشار، کمیته امداد و نیروهای مسلح هستند.

وی بیان کرد: بیمارستان تامین‌اجتماعی سنندج یک بیمارستان جنرال در سطح استان است که در حال حاضر با دارا بودن تخصص‌های کودکان، اورلوژی، ارتوپدی، چشم، زنان و زایمان، داخلی، جراحی عمومی، عفونی، جراحی مغز و اعصاب، قلب، فوق تخصص قلب و فوق تخصص روماتولوژی به بیمه‌شدگان خدمات درمانی ارائه می‌کند.

ریاست بیمارستان تامین‌اجتماعی سنندج در ادامه گفت: سالانه حدود ۳۹۳ هزار و ۸۷۵ بیمار به بیمارستان تامین‌اجتماعی سنندج مراجعه می‌کنند که از این تعداد حدود ۳۷۸ هزار و ۳۷۴ بیمار سرپایی و ۱۵ هزار و ۵۰۱ بیمار بستری هستند.

وی افزود: ارائه خدمات درمانی در بیمارستان تامین‌اجتماعی سنندج برای بیمه‌شدگان سازمان رایگان بوده و همچنین این بیمارستان با سایر بیمه‌ها مانند بیمه‌های روستایی، کارمندان دولت، بیمه ایرانیان، سایر اقشار، کمیته امداد و نیروهای مسلح نیز طرف قرارداد است.

بیماران فاقد پوشش بیمه درمانی می‌توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیک غیر حضوری تامین‌اجتماعی به آدرس eservices.tamin.ir نسبت به ثبت نام اقدام کرده و خود را بیمه کنند.

کد خبر: 67549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =