عیادت نماینده مقام معظم رهبری از مجروحان حادثه تروریستی کرمان در بیمارستان پیامبر اعظم (ص)

نماینده مقام معظم رهبری از مجروحان حادثه تروریستی کرمان در بیمارستان تامین‌اجتماعی پیامبر اعظم (ص) عیادت کرد و از نزدیک در جریان روند خدمت‌رسانی به آنان قرار گرفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان کرمان، در پی حادثه تروریستی هفته گذشته در گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و جراحت تعدادی از هموطنان شد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید رمضان موسوی مقدم، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران که به‌عنوان نماینده اعزامی از سوی مقام معظم رهبری و برای دیدار با خانواده‌های شهدای این حادثه به استان کرمان سفر کرده است، از مجروحان این حادثه در بیمارستان تامین‌اجتماعی پیامبر اعظم (ص) کرمان عیادت کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی که با همراهی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه شهر کرمان در این بیمارستان حاضر شده بود، سلام و دعای خیر مقام معظم رهبری را به حادثه‌دیدگان این جنایت تروریستی ابلاغ کرد.

از لحظات ابتدایی این حادثه تروریستی، کلیه امکانات درمانی سازمان تامین‌اجتماعی در استان کرمان برای پذیرش و درمان مصدومان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در آماده‌باش کامل بودند و ۹۷ نفر از مجروحان حادثه در این بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند.

ارائه خدمات رایگان به مجروحان حادثه تروریستی کرمان در مراکز درمانی سازمان تامین‌اجتماعی

به‌دنبال حادثه تروریستی کرمان و کشتار کور زائران مزار سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی، سازمان تامین‌اجتماعی ضمن اعلام آماده‌باش به تمامی مراکز درمانی خود در شهر کرمان، با صدور بیانیه‌ای این اقدام تروریستی را محکوم کرد. همچنین با تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر آمادگی کامل مراکز درمانی زیرمجموعه و خدمت‌رسانی مؤثر به مصدومان این حادثه تروریستی، در همان ساعات نخستین پس از واقعه، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی طی دستوری اعلام کرد کلیه خدمات درمانی مجروحان این حادثه تروریستی در مراکز درمان سازمان تامین‌اجتماعی، به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که توسط عوامل گروه تروریستی داعش انجام شد، زهرا برهان‌نژاد، از همکاران سازمان تامین‌اجتماعی نیز به شهادت رسید. برهان‌نژاد، مسئول حراست بیمارستان تامین‌اجتماعی امام علی (ع) زرند بود که در مسیر زیارت مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و در بمب‌گذاری تروریستی؛ به همراه تعدادی دیگر از هموطنان به شهادت رسید.

کد خبر: 67253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =