برگزاری نشست تعاملی رئیس تامین‌اجتماعی شعبه اسلام آباد غرب با شهردار شهرستان

در راستای توسعه تعامل و گفتمان‌سازی با شرکای اجتماعی، نشست تعاملی رئیس تامین‌اجتماعی شعبه اسلام آباد غرب با شهردار این شهرستان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی شعبه تامین‌اجتماعی اسلام آباد غرب، با هدف توسعه تعامل و گفتمان سازی با شرکای اجتماعی سازمان، جلسه‌ای با حضور رئیس شعبه، مسئول وصول حق بیمه، شهردار اسلام آباد غرب و ذیحساب شهرداری در محل شعبه برگزار شد.

رئیس شعبه اسلام آباد غرب در ابتدای این جلسه با بیان مشکلات حوزه‌های پیمانکاری شهرداری و لیست‌های ارسالی آنها، بر ارسال لیست پرسنل شرکت‌های تحت امر و پرسنل شاغل در شهرداری در زمان مقرر جهت جلوگیری از تضییع حقوق کارکنان تاکید کرد.

علی حسن رحیمی با بیان اینکه دفاع از حقوق بیمه‌شدگان، توسعه تعامل و گفتمان‌سازی با شرکای اجتماعی اجتماعی رسالت این سازمان است گفت: کارکنان شهرداری و پیمانکار طرف قرارداد و بیمه‌شدگان مرتبط شرکت‌های طرف قرارداد در حال دریافت خدمات مستمر و به موقع از سازمان تأمین‌اجتماعی هستند و تاکنون هیچگونه وقفه‌ای در ارائه خدمات آنان صورت نگرفته است. لذا این سازمان نیز انتظار دارد حق بیمه‌های آنها و بدهی‌های معوق شهرداری به این سازمان به موقع پرداخت شود تا آن‌ها را در ارائه خدمات به شرکای سازمانی یاری کنند.

کد خبر: 67099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =