راه‌اندازی تعاونی مصرف بازنشستگان کارگری تامین‌اجتماعی قم

رییس کانون بازنشستگان کارگری قم از راه‌اندازی تعاونی مصرف بازنشستگان کارگری تامین‌اجتماعی قم خبر داد و گفت: این تعاونی هم اکنون در حال عضوگیری است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی قم، تقی نصیری در نشست هیات مدیره کانون بازنشستگان کارگری استان با مدیرکل تامین‌اجتماعی قم، با بیان اینکه بازنشستگان کارگری استان با نزدیک به ۶۳ هزار نفر جمعیت هنوز یک تعاونی مصرف اختصاصی برای خود ندارند، افزود: برای تامین کالاهای مورد نیاز این قشر از ظرفیت بخش‌های تولیدی داخل استان استفاده کرده و در قالب قراردادهایی کالاهای مورد نیاز بازنشستگان کارگری را فراهم می کنیم.

وی با اشاره به اینکه مراحل اخذ مجوز و کارهای اداری تعاونی مصرف برای کارگران بازنشسته انجام شده است، اعلام کرد: اکنون در مرحله عضوگیری هستیم و با راه‌اندازی این تعاونی، ارائه خدمات به کارگران بازنشسته تجمیع خواهد شد.

رییس کانون بازنشستگان کارگری قم هدف از راه‌اندازی تعاونی مصرف این کانون را تسهیل دسترسی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی قم به کالاها و ملزومات مورد نیاز عنوان کرد و گفت: با شروع فعالیت تعاونی مصرف کانون بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی قم ، قراردادهایی با کارخانه‌ها و شرکت‌های معتبر برای تأمین اقلام ضروری کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران با شرایط مناسب‌تر منعقد خواهد شد.

نصیری تاکید کرد: با راه‌اندازی تعاونی مصرف علاوه بر تهیه بخش زیادی از کالاهای اساسی و مورد نیاز جامعه کارگری، حدالامکان از تولیدات واحدهای داخل استان برای ارائه در این تعاونی مصرف اقدام می‌شود تا زمینه حمایت از تولیدات واحدهای صنعتی فعال استان قم نیز فراهم شود.

وی بیان کرد: عضوگیری در این تعاونی آغاز شده و همه کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی قم می‌توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۸ تا ۱۲ صبح با مراجعه به دفتر کانون واقع در انتهای خیابان امامزاده ابراهیم، فلکه کشاورز، بلوار کشاورز شمالی، بوستان شهریار، خانه مهر بازنشستگان برای عضویت اقدام کنند.

کد خبر: 66958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =