اشتغال نزدیک به ۲ هزار کارگر در صنعت نساجی بروجرد

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد از اشتغال یک هزار و ۸۵۰ کارگر در بخش‌های مختلف صنعت نساجی این شهرستان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالعلی گیوه‌کی با بیان این که ۵۳۰ کارگر کارخانجات نساجی بروجرد در ۹ ماهه امسال قطع رابطه کار شدند گفت: از این تعداد ۴۱ نفر به علت استعفا، ۱۰۳ نفر به علت حضور نداشتن(ترک کار یا غیبت غیر موجه) و ۳۸۶ نفر نیز به علت تمدید نکردن قرارداد رابطه کارشان با کارخانه نساجی بروجرد قطع کار شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ نفر نیز از این تعداد در دی ماه مجدد به‌کار بازگشته‌اند، افزود: اکنون تعداد کارگران شاغل در کارخانجات یک هزار و ۴۵۰ نفر و تعداد کارگران شاغل در دفتر مرکزی و ۵۰ فروشگاه کشور ۴۰۰ نفر است که در مجموع نشان دهنده اشتغال بیش از یک هزار و ۸۵۰ نفر در صنعت نساجی شهرستان است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد با بیان اینکه تعداد مقرری‌بگیران بیمه بیکاری مربوط به نساجی اکنون ۱۳۲ نفر است گفت: اکنون کارگران این کارخانه ۲ ماه حقوق معوقه آبان و آذر سال جاری را دارند که پیگیری برای پرداخت آنها در حال انجام است.

نساجی بروجرد از واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگ لرستان محسوب می شود که اکنون با سه بخش ریسندگی، بافندگی و دوزندگی در سه شیفت در حال فعالیت است.

حدود ۳۵ درصد صنایع استان لرستان در شهرستان بروجرد واقع شده است.

کد خبر: 66940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =