تکمیل فاز اول طرح توسعه بیمارستان شهدای گمنام تامین‌اجتماعی یاسوج

در راستای افزایش کمی و کیفی ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان و شرکای اجتماعی، فاز اول طرح توسعه بیمارستان شهدای گمنام تامین‌اجتماعی یاسوج با هزینه‌ای افزون بر ۷۰۰ میلیارد ریال تکمیل شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی کهگیلویه و بویر احمد، طرح توسعه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج از جمله پروژه‌های تکلیفی سازمان تامین‌اجتماعی بوده که فاز اجرایی اسکلت آن با زیربنای حدود ۱۰ هزار و ۲۰۰متر مربع در چهار طبقه در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ توسط پیمانکار آغاز شد و هم اکنون اسکلت سازه تکمیل و در تاریخ ۲۸ آذر ۱۴۰۲ با حضور کارفرما، نماینده اداره کل فنی و مهندسی، مدیریت درمان استان و پیمانکار تحویل موقت شد.

نقشه‌های فاز دوم آماده و به شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی تحویل شده است و مناقصه فاز دوم طرح توسعه تا یک ماه آینده برگزار خواهد شد.

با تکمیل طرح توسعه، زیربنای این مرکز درمانی به ۱۶ هزار مترمربع و تعداد تخت‌های فعال به ۹۸ تخت افزایش خواهد یافت.

در حال حاضر تعداد تخت‌های فعال این مرکز ۶۶ تخت است و درمانگاه سرپایی و بخش‌های اداری در ساختمان‌های استیجاری اسکان موقت شده‌اندکه با تکمیل طرح به ساختمان جدید نقل مکان خواهند کرد.

بیمارستان شهدای گمنام یاسوج دارای بخش‌های تخصصی زنان و زایمان، جراحی، اطفال، سونوگرافی، آزمایشگاه، مرکز درمانی سرپایی، داروخانه و آزمایشگاه پاتولوژی است.

کد خبر: 66600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =