برگزاری دوره آموزشی، صنفی اعضای هیات مدیره کانون‌های کارگران بازنشسته در کرمانشاه

در راستای تکریم و گفتمان‌سازی با شرکای اجتماعی، دوازدهمین دوره و اردوی آموزشی و صنفی کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر استان مازندران به میزبانی استان کرمانشاه و با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه، اسکندر کاکایی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان در این دوره بازنشستگان را صاحبان اصلی سازمان تامین‌اجتماعی دانست و گفت: جامعه بازنشستگی یکی از ارکان مهم و اساسی سازمان تامین‌اجتماعی هستند و به‌عنوان صاحبان اصلی این سازمان حق بزرگی بر گردن ما دارند و بسیار خرسندیم که استان کرمانشاه افتخار میزبانی دوازدهمین اردوی آموزشی و صنفی اعضای هیات مدیره کانون‌های کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر استان مازندران را داشته است و امیدواریم پس از برگزاری این دوره آموزشی، اهداف موردنظر حاصل شود.

وی به لزوم برقراری و ایجاد توازن بین منابع و مصارف سازمانی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه زنگ خطر پیری جمعیت کشور بصدا درآمده است، ضرورت دارد از هم‌اکنون نسبت به برنامه‌ریزی جامع و کامل جهت پوشش و پاسخ به تعهدات خود به شرکای اجتماعی اقدام کنیم و این مهم با هم‌افزایی تمامی سهامداران سازمان تامین‌اجتماعی میسر خواهد شد.

کاکایی بیان کرد: شرایط حاکم بر اقتصاد تأثیر مستقیم در رشد یا کاهش توان مالی سازمان تامین‌اجتماعی دارد و بحران‌های اقتصادی بیشترین اثرگذاری مخرب را در جذب منابع برای این سازمان در برخواهد داشت.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه گفت: با توجه به برنامه‌های دولت مردمی در نگاه ویژه به نسل جوان به‌منظور پشتیبانی‌های اجتماعی، امید است بزودی شاهد برون رفت از وضعیت رکود و بیکاری باشیم که این مهم رابطه‌ مستقیمی در پویایی هرچه بیشتر صندوق‌های بازنشستگی دارد.

دوره آموزشی موصوف پس از ایراد سخنرانی مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه، معاون اداره‌کل تامین‌اجتماعی استان مازندران و جمعی از بازنشستگان، با قرائت بیانیه‌ای در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی به پایان رسید.

کد خبر: 66594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =