برگزاری دوره آموزشی و مشاوره کارگاهی قوانین و مقررات تامین‌اجتماعی در شعبه دالاهو

کارگاه آموزشی و مشاوره بیمه‌ای باحضور جمعی ازمسئولان واحدهای شعبه دالاهو، در محل سالن جلسات شبکه بهداشت شهرستان دالاهو برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی شعبه دالاهو، در این کارگاه عبدالکریم فتاحی، مسئول اموربازرسی کارگاه‌ها به تشریح قوانین و مقررات سازمان تامین‌اجتماعی ویژه کارفرمایان و آثار و نتایج بازرسی کارگاهی، خدمات ارزنده سازمان در اجرای طرح ۳۰۷۰‌ و چگونگی بهره‌برداری کارفرمایان و بیمه‌شدگان از مزیت‌ها و خدمات متنوع سازمان و نحوه رسیدگی هیات‌های تشخیص مطالبات پرداخت و آموزش‌های لازم جهت استفاده و بهره‌برداری از سایت غیر حضوری ES.tamin.ir ارائه کرد.

درادامه هدی سهرابی، مسئول وصول حق بیمه شعبه دالاهو بیان کرد: آشنائی باقوانین ومقررات سازمان و ارسال لیست پرداخت حق بیمه به موقع موجب ارائه خدمات کارآمدتر و بهنگام به ذینفعان خواهد شد.

درپایان سجاد نظری،مسئول امور بیمه‌شدگان شعبه دالاهو، ضمن ارائه توضیحاتی درباره نحوه بازنشستگی کارکنان، شرایط و ضوابط انتقال کسور بازنشستگی کارکنان و اهمیت انجام آزمایشات بدو استخدام برای کارفرمایان، به سوالات و ابهامات مطروحه ازسوی حاضران در کارگاه آموزشی پاسخ لازم را ارائه داد.

کد خبر: 66592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =