فارس، قهرمان شانزدهمین دوره مسابقات والیبال زنان کارکنان تامین‌اجتماعی

شانزدهمین دوره مسابقات والیبال زنان تامین‌اجتماعی کشور که با حضور ۱۹ تیم کار خود را در یزد آغاز کرد، با قهرمانی تیم فارس به کار خود پایان داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان یزد، این دوره از مسابقات به میزبانی استان یزد و در ۴ گروه برگزار شد و تیم‌های اول و دوم هر گروه به دور حذفی راه یافتند.

در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات تیم‌های اصفهان، تهران، خراسان رضوی و فارس موفق شدند با شکست حریفان خود به دور یک چهارم نهایی راه یابند. در دور یک چهارم نیز تیم اصفهان‌ توانست با از پیش رو برداشتن تیم تهران راهی فینال شود. تیم فارس هم با غلبه بر خراسان رضوی دیگر پای فینال لقب گرفت.

در دیدار رده‌بندی تیم تهران موفق شد ۲ بر ۱ تیم خراسان رضوی را شکست داده و بر سکوی سوم این دوره از رقابت‌ها بایستد؛ ست اول این مسابقه با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود خراسان رضوی به اتمام رسید ولی تهرانی‌ها در یک بازی متفاوت سِت‌های دوم و سوم را با نتایج ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۱ پیروز میدان شدند.

در بازی نهایی این دوره از رقابت‌ها و در دیداری جذاب و نفس‌گیر، تیم فارس موفق شد ۲ بر ۰ و با نتایح ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۰ حریف خود اصفهان را از پیش رو بردارد و با قرار گرفتن بر سکوی قهرمانی، جام را با خود به فارس ببرد؛ تیم اصفهان نیز که عملکرد خوبی در دیدارهای گذشته داشت به مقام دومی رقابت‌ها بسنده کرد و نایب قهرمان شد.

کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم بی‌حاشیه بوشهر اعطا شد.به این ترتیب پرونده شانزدهمین دوره والیبال زنان کارکنان تامین اجتماعی با قهرمانی تیم فارس بسته شد.

در این رقابت‌ها تیم‌های فارس، سیستان و بلوچستان، گلستان، قم، هرمزگان، بوشهر، خراسان جنوبی، البرز، قزوین، تهران، سمنان، خراسان رضوی، مازندران، خوزستان، اصفهان، گیلان، کرمان ، همدان و یزد حضور داشتند. مسابقات والیبال آقایان نیز با حضور ۳۱ تیم از سراسر کشور روز یکشنبه دوم دی ماه آغاز خواهد شد.

کد خبر: 66515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =