پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه ساخت LDR بیمارستان امام رضا (ع) قم

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان قم در بازدید از روند ساخت بخش LDR بیمارستان امام رضا (ع) قم از پیشرفت ۲۰ درصدی این پروژه طی ۵۰ روز خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان قم، مهدی محصل در بازدید از روند ساخت بخش LDR بیمارستان امام رضا (ع) قم گفت: برای افزایش خدمت به بیماران و ایجاد فضای خوشایند قبل از زایمان و مراقبت از مادران باردار، روند ساخت بخش جدید در بیمارستان امام رضا (ع) طبق زمانبندی در حال انجام است و تاکنون طی ۵۰ روز فعالیت، ساخت پروژه ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی به بودجه این پروژه اشاره و بیان کرد: سازمان تامین‌اجتماعی برای ایجاد بخش جدید و افزایش خدمت در راستای ایجاد فضای مناسب برای مادران باردار بودجه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اختصاص داده است که امیدواریم طبق برنامه زمانبندی تا پایان سال فضای فیزیکی بخش LDR بیمارستان امام رضا (ع) برای بهره‌برداری آماده شود.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان قم با اشاره به اینکه بیمارستان امام رضا (ع) در حال تبدیل شدن به یک کارگاه عمرانی است گفت: علاوه بر ساخت بخش مراقبت برای مادران باردار، پیمانکار ساخت سوله‌های انبار دارویی و تجهیزات پزشکی نیز امکانات خود را جهت ساخت انبارها تجهیز کرده است که امیدواریم طی یکسال آینده، ساخت انبارهای دارویی، تجهیزات پزشکی و اسناد و مدارک پزشکی در محوطه بیمارستان نیز ساخته شود.

وی افزود: پیمانکار ساخت درمانگاه تخصصی بیمارستان امام رضا (ع) نیز مشخص شده است که طبق برنامه‌ریزی انجام شده، مقرر شده است تا ۲ سال آینده فضای فیزیکی درمانگاه برای تجهیز تحویل شود.

کد خبر: 66375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =