افتتاح نمایشگاه و جشنواره دانشجویی مهارت در سمنان

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان از برگزاری جشنواره استانی مهارت با حضور دانشجویان دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای و کشاورزی استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا عزالدین در افتتاحیه جشنواره استانی مهارت (رزاق) در فرهنگسرای کومش سمنان با بیان اینکه این دانشگاه به‌عنوان یک دانشگاه با رویکردهای اقتصادی شناخته می‌شود گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به‌عنوان بزرگ‌ترین سازه مهارتی کشور با رویکرد تصمیم‌گیری درست، تفکر راهبردی و اشتغال مهارتی مشغول ارائه خدمت به دانشجویان است.

وی با تأکید بر اینکه دانشجویان این دانشگاه در دوران تحصیل شایستگی‌ها و توانمندی‌هایی را به‌دست می‌آورند که پس از فارغ‌التحصیلی برای آنها یک سرمایه ارزشمند و تعهدآفرین است، ادامه داد: برگزاری جشنواره استانی مهارت (رزاق) با هدف بیان ظرفیت‌ها و توانایی دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان نیز با اشاره به اینکه تلاش کردیم در این جشنواره با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی علمی در حوزه کسب‌وکار و کارآفرینی، دانشجویان را برای ورود به بازار کار آماده کنیم، گفت: امیدواریم با برگزاری چنین جشنواره‌هایی، در آینده شاهد پرورش نیروهای متخصص و پرتوان در کشور و استان باشیم.

الهه غریب‌ شاهیان با بیان اینکه این جشنواره با محوریت صنایع‌دستی، نقاشی، معماری و عمران، طراحی لباس، محصولات خوراکی، طراحی اپلیکیشن، مکانیک خودرو و سایر محصولات هنری برگزار شد، افزود: در این جشنواره ۳۰ اثر برای ارائه در نمایشگاه و بازارچه و ۱۱۰ اثر در بخش پوستر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. پس از بررسی داوران ۱۵ اثر در بخش نمایشگاه و بازارچه و ۲۸ اثر در بخش پوستر به‌عنوان برگزیده در جشنواره رزاق انتخاب شدند.

وی ادامه داد: دانشجویان دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران سمنان، فنی و حرفه‌ای دختران سمنان، دانشکده فنی و حرفه‌ای شهرستان شاهرود و دانشکده کشاورزی امیرآباد دامغان در این جشنواره حضور دارند.

دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان به‌عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی با داشتن بیش از سه هزار دانشجو و چهار دانشکده در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و امیرآباد دامغان فعالیت دارد.

کد خبر: 66358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =