بهره‌مندی ۵۷ هزار نفر از خدمات بستری تامین‌اجتماعی در استان مرکزی

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان مرکزی گفت: ۵۷ هزار نفر از ابتدای امسال تاکنون از خدمات بستری مراکز طرف قرارداد سازمان تامین‌اجتماعی در این استان بهره‌مند شدند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، روح اله سهرابی با بیان این مطلب افزود: اجرای طرح‌هایی شامل رایگان شدن درمان برای افراد ۶۵ سال و بالاتر در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی و حذف فرانشیز بستری بیمه‌شدگان ساکن در مناطق بدون مرکز ملکی، از جمله مهم‌ترین اقدامات سازمان تامین‌اجتماعی در راستای اجرای عدالت درمانی بیمه شدگان است.

وی ادامه داد: بیمه‌شدگان سازمان تامین‌اجتماعی در شهرهایی که سازمان فاقد مرکز درمانی ملکی است و از امتیاز خدمات رایگان بهره‌مند نبودند بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، از پرداخت فرانشیز در بخش بستری معاف هستند.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان مرکزی بیان کرد: همچنین خدمات بستری برای تمامی بیمه‌شدگان سازمان تامین‌اجتماعی بالای ۶۵ سال در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی به صورت رایگان ارائه می‌شود.

سهرابی گفت: ۱۳۰ هزار نفر بیمه شده سازمان تامین‌اجتماعی نیز سال گذشته در بیمارستان‌های طرف قرارداد بستری و در شهرهایی که بیمارستان ملکی وجود نداشت، نیز از مزایای طرح صیانت مالی بهره‌مند شدند.

وی افزود: مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان مرکزی هم‌اینک در بخش درمان مستقیم دارای سه بیمارستان، یک پلی‌کلینیک تخصصی و هشت مرکز سرپایی است که ۳۳۲ تخت فعال بستری، ۳۲ تخت ویژه و ۱۵ تخت دیالیز نیز در این مراکز مشغول به ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان تحت پوشش و سایر بیماران است و ۳۰۹ پزشک، ۶۰۲ نفر پرستار و کادر درمان در مراکز درمانی ملکی سازمان مشغول فعالیت هستند.

یک میلیون و ۲۹ هزار و ۳۳ نفر در استان مرکزی از خدمات بیمه‌ای سازمان تامین‌اجتماعی برخوردار هستند.

کد خبر: 66354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =