دیدار و هم‌اندیشی مدیر درمان تامین‌اجتماعی کردستان با فرمانده سپاه سنندج و بسیج جامعه پزشکی

در دیدار مدیر درمان تامین‌اجتماعی کردستان با سرهنگ میرآقایی، فرمانده سپاه شهرستان سنندج، در رابطه با خدمات مدیریت درمان تامین‌اجتماعی و بسیج جامعه پزشکی به مردم تبادل نظر انجام شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی کردستان، در این دیدار که به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت شیرزاد قادر پور اقدم، مدیر درمان تامین‌اجتماعی کردستان، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک این روز به میرآقایی ، گزارشی از خدمات سازمان تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران در مراکز ملکی و یا از طریق خرید خدمات درمانی و اعزام گروهای جهادی پزشکی به مناطق کمتر برخوردار ارائه داد.

شیرزاد قادر پور اقدم در این رابطه گفت: مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان همسو با دولت و سازمان تامین‌اجتماعی در تلاش است با تعامل با دستگاه‌های ذیربط، بکارگیری ظرفیت‌های موجود و اقدامات موثر در راستای تحقق عدالت اجتماعی و خدمت‌رسانی به مردم گام‌های ثمربخشی بردارد.

در این دیدار میرآقایی ضمن تشکر از مدیریت درمان تامین‌اجتماعی از ارائه خدمات درمانی در مناطق کمتر برخوردار، خواستار تعامل بیشتر بسیج با مدیریت درمان و حضور بیشتر بسیج جامعه پزشکی نبوت در این مناطق شد.

قادر پور اقدم در این دیدار اعتلاء و توسعه خدمت‌رسانی به مردم را مهم‌ترین هدف مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان دانست.

کد خبر: 66221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =