ویزیت رایگان ۱۱۵ نفر از مردم محمدشهر توسط تیم جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی البرز

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج با حضور تیم بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان البرز در منطقه محروم عباس‌آباد محمد شهر کرج ، ۱۱۵ نفر از اهالی منطقه توسط پزشکان متخصص و عمومی به صورت رایگان ویزیت شدند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان البرز، در این برنامه که در محله عباس‌آباد محمدشهر کرج برگزار شد تیم پزشکی بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان البرز با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و کانون بسیج معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز به بیش از ۱۱۵ نفر از اهالی منطقه خدمات پزشکی ارائه دادند.

در این برنامه ضمن انجام ویزیت و معاینات مراجعان توسط یک پزشک متخصص اطفال، یک پزشک عمومی، دو نفر ماما، یک پرستار ،یک بهیار و یک نفر اپتومتریست نسبت به شناسایی بیماران دارای فشارخون و قند بالا و همچنین سایر موارد خاص و ارجاع به مراکز درمانی و پیگیری درمان آنها اقدام شد.

سرهنگ جعفری، فرمانده سپاه ناحیه امام جوادالائمه (ع) محمدشهر و ماهدشت به همراه مسئول سازندگی آن حوزه و هیات همراه و کریم زاده، جانشین رئیس بسیج جامعه پزشکی استان البرز از روند ارائه خدمت تیم پزشکی بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان البرز بازدید و از زحمات و خدمات تیم پزشکی قدردانی کردند.

کد خبر: 66026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =