تودیع و معارفه رئیس بیمارستان شهید سلیمانی ابهر

جلسه تودیع و معارفه رئیس بیمارستان سردار قاسم سلیمانی ابهر با حضور مدیر و معاونان مدیریت درمان استان زنجان انجام شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان، امیرعباس جراحی علمداری، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان در حاشیه جلسه تودیع و معارفه رئیس بیمارستان سردار سلیمانی گفت: از خدمات ارزنده فریده خلیقی سیگارودی بابت پیگیری طرح‌های توسعه بیمارستان که به نحو احسن و صادقانه انجام وظیفه کرد تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه همه باید با همدلی و همفکری به مردم خدمت کنیم افزود: با وجود اینکه شاهد فشار کاری و کمبود پزشک در سازمان مواجه هستیم ولی نیروها برای رضای خدا و خالصانه مشغول فعالیت هستند، هر شخصی در هر جایگاه و منصبی است باید تمام سعی و تلاش خود را بکند تا بهترین باشد.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان با اشاره به گوشه‌ای از فعالیت‌های خود در مجموعه پزشکی گفت: هر شخصی وقتی با تغییری در جایگاه خود مواجه می‌شود باید تمام تلاش خود را به کار ببندد تا بهترین و مثمرثمر باشد.

وی بیان کرد: باید استفاده از نوآوری و تجربیات همکاران در الویت همه ما باشد و پیشبرد اهداف سازمان و تقویت بخش‌های مختلف فراموش نشود و انشاالله با تکمیل پروژه توسعه بیمارستان شاهد شکوفایی هر چه بیشتر این بیمارستان خواهیم بود.

در پایان این جلسه با اهدای لوح از زحمات فریده خلیقی سیگارودی، در مدت ریاست بیمارستان تقدیر و پریسا احدی به عنوان رئیس جدید بیمارستان معرفی شد.

کد خبر: 65951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =