برگزاری دومین المپیاد ورزش کارگری استان یزد در میبد

دومین المپیاد ورزش کارگری استان یزد صبح امروز با حضور ۷۰ نفر از کارگران در یکی از واحدهای صنعتی در شهرستان میبد برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، در این المپیاد که در ۵ رشته پرتاب توپ ۵ کیلویی، طناب‌زنی، طناب‌کشی، مهار وزنه و دو سرعت برگزار شد شرکت‌کنندگان با همدیگر به رقابت پرداختند.

احمد علایی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد با بیان اینکه دومین المپیاد ورزش کارگری در استان از مهرماه آغازشده است گفت: یکی از ماموریت‌های وزارت کار و به تبع آن ادارات کل و شهرستان‌ها، توجه به مسائل اجتماعی، فرهنگی و ورزش در بین جامعه هدف کارگران است. به همین خاطر دومین المپیاد ورزش کارگری از مهر ماه در سطح استان آغاز شده است و با توجه به اینکه کارگران فرصت حضور در مجامع ورزشی ندارند این زمینه را فراهم کردیم که المپیاد ورزشی را با همکاری کارفرمایان و کارگران در واحدهای صنعتی برگزار کنیم.

وی افزود: خوشبختانه این المپیاد ورزشی در شهرستان میبد با استقبال کارفرمایان و کارگران مواجه شده است و ما درپنج رشته ورزشی این المپیاد را در واحدهای صنعتی برای افزایش بهره‌وری کارگری و تولید در سالی که به شعار افزایش تولید و مهار تورم مزین است انجام می‌دهیم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد بیان کرد: نفرات برتر این المپیاد ورزش کارگری به مرحله استانی راه یافته و پس از رقابت در مرحله استانی در مراسم اختتامیه آن که در دهه فجر برگزار خواهد شد مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

کد خبر: 65848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =