برگزاری همایش آموزشی طب سالمندی در بیمارستان تامین‌اجتماعی حضرت رسول اکرم(ص) رشت

به منظور ترویج فرهنگ زندگی سالم و بهتر در دوران سالمندی، دوره آموزشی برای بازنشستگان تامین‌اجتماعی، در سالن اجتماعات بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)رشت برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان گیلان، در این دوره که با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از بازنشستگان تامین‌اجتماعی برگزار شد، شیوه‌های سبک زندگی سالم، تغذیه و راه‌های پیشگیری از بیماری‌ها توسط پزشک طب سالمندی برای حاضران تشریح شد.

محمدحسن وکیل‌زاده، معاون درمان مدیریت درمان تامین‌اجتماعی گیلان در این همایش آموزشی، از سالمندی و دوران بازنشستگی به عنوان فصل نوینی از زندگی نام برد و گفت: بازنشستگان سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند که بهره‌گیری از تجربیات این پیشکسوتان می‌تواند در بسیاری از مسائل راه‌گشا و نقشه راه باشد.

معاون درمان مدیریت درمان تامین‌اجتماعی گیلان بیان کرد: از آنجایی‌که گیلان سالمندترین استان کشور و با افزیش جمعیت سالمندی و کاهش نرخ باروری روبرو است باید علاوه بر برنامه‌ریزی و اقدامات موثر جهت جوانی جمعیت، توجه ویژه‌ای به حوزه سلامت سالمندان داشته باشیم.

از دیگر برنامه‌های این دوره آموزشی انجام معاینات غربالگری، تست قند و فشار خون و نیز ارائه مشاوره به همکاران و بازنشستگان حاضر در این مراسم بود.

کد خبر: 65652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =