ارتقاء جایگاه اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی در جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۱

با اعلام نتایج ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان خراسان جنوبی در جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۱، اداره کل بهزیستی استان با ارتقاء جایگاه و رتبه نسبت به ارزیابی سال گذشته، موفق به کسب رتبه هفتم در بین ۵۴ دستگاه اجرایی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی، با اعلام نتایج ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۱، اداره کل بهزیستی استان در مجموع امتیازات شاخص‌های عمومی و اختصاصی، حائز امتیاز ۱۹۳۰/۰۱ از مجموع ۲۰۰۰ امتیاز شد و با ارتقاء جایگاه و رتبه نسبت به ارزیابی سال گذشته، موفق به کسب رتبه هفتم در بین ۵۴ دستگاه اجرایی شد.

حسن شرفی، مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی ، ضمن تبریک این موفقیت به همکاران، افزود: کسب رتبه مذکور و ارتقاء جایگاه اداره کل بهزیستی استان در جشنواره شهید رجایی را مرهون زحمات بی شائبه، تلاش و همدلی یکایک کارکنان در سطح استان می‌دانم.

وی با تقدیر از تمامی اقدامات صورت گرفته در کسب این موفقیت، بیان کرد: امید دارم با تلاش بیش از پیش و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات، بتوانیم خدمتگزارانی شایسته برای عموم مردم، به ویژه جامعه هدف بهزیستی باشیم.

کد خبر: 65634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =