تغییر مرجع آزمایشگاهی تامین‌اجتماعی در شمال و جنوب استان بوشهر

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر از تغییر مرجع آزمایشگاهی تامین‌اجتماعی در شمال و جنوب استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، حسن اسماعیلی در آیین راه‌اندازی بخش هورمون آزمایشگاه بیمارستان تامین‌اجتماعی مهر برازجان بیان کرد: به منظور ارائه خدمات کیفی، آزمایشگاه‌های بیمارستانی تامین‌اجتماعی مهر برازجان و نبی اکرم(ص) عسلویه به ترتیب به عنوان مرجع آزمایشگاهی شمال و جنوب استان تعیین شده است. پیش از این آزمایشگاه مرکزی بیمارستان تامین‌اجتماعی سلمان فارسی بوشهر به عنوان مرجع آزمایشگاهی کل استان قرار داشت.

وی با بیان اینکه کنترل هزینه‌ها، استفاده بهینه از منابع، تجهیزات و نیروی انسانی و کاهش میزان پرداخت از جیب مردم از دیگر اهداف اجرای این طرح است افزود: در این طرح آزمایش‌هایی که در سایر مراکز درمانی تامین‌اجتماعی استان قابلیت انجام ندارد در آزمایشگاه مرجع انجام می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: تسهیل خدمات‌دهی و کم‌کردن بار هزینه‌های درمانی از دوش بیمه‌شدگان را به عنوان یک راهبرد در تامین‌اجتماعی استان دنبال می کنیم.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود با تجمیع آزمایشگاه‌های این سازمان در شمال و جنوب استان بوشهر، ضمن کاهش زمان جوابگویی به آزمایش‌ها و مراجعات مردمی برای پیگیری جواب آزمایش، هزینه‌های انجام خدمات آزمایشگاهی کاهش و زمینه دسترسی آسان‌تر بیمه‌شدگان به این خدمات هموار شود.

کد خبر: 65604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =