درمانگاه تامین‌اجتماعی جم بوشهر دوشیفته می‌شود

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر در دیدار با امام جمعه جم از گسترش خدمات درمانگاه تامین‌اجتماعی جم خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر، حسن اسماعیلی در دیدار با حجت الاسلام محمد محمدی، امام جمعه جم با بیان این نکته که درمانگاه تامین‌اجتماعی جم ظرفیت افزایش خدمات را دارد گفت: یکی از برنامه‌های توسعه‌ای مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان افزایش ساعات خدمت‌رسانی این مرکز درمانی و دو شیفته کردن آن است.

اسماعیلی گفت: در سال گذشته بیش از ۸۳ هزار بار مراجعه به درمانگاه تامین‌اجتماعی جم جهت دریافت خدمات کلینیک و پاراکینیک صورت گرفته است.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر افزود: برای استفاده بیشتر و بهتر از ظرفیت‌های درمانگاه تامین اجتماعی جم آگهی جذب پزشک متخصص منتشر شده تا بتوانیم خدمات تخصصی مورد نیاز مردم جم را در این مرکز درمانی فراهم کنیم.

وی با اشاره به خدمات دندانپزشکی درمانگاه امام جواد(ع)جم بیان کرد: در حال حاضر خدمات دندانپزشکی با دو دندانپزشک در این مرکز ارائه می‌شود و برای خدمت‌رسانی بهتر خرید یک دستگاه رادیولوژی دندان در دستور کار است.

اسماعیلی همچنین با اشاره به فعالیت واحد آزمایشگاه این مرکز درمانی گفت: مراجعان هیچگونه مشکلی در دریافت خدمات آزمایشگاهی ندارند و تمامی آزمایشات در این مرکز قابل انجام است.

امام جمعه جم در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در درمانگاه تامین‌اجتماعی جم، استفاده حداکثری از امکانات به منظور رضایت‌مندی بیشتر بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی شهرستان را خواستار شد.

کد خبر: 65370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =