برگزاری سمینار و همایش گفتمان‌سازی تامین‌اجتماعی در استان همدان

دومین سمینار گفتمان‌سازی مفاهیم تامین‌اجتماعی در اجرای دستورالعمل دیتا با همکاری دانشگاه آزاد همدان و تامین‌اجتماعی استان با حضور جمع کثیری از دانشجویان این دانشگاه در سالن همایش ساختمان شهیدعباسپور برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان همدان، در اجرای عملیاتی کردن دستورالعمل برگزاری دوره‌های یادگیری تامین‌اجتماعی و با همکاری دانشگاه‌های سطح استان، دومین همایش گفتمان‌سازی بعد از دانشگاه ملایر در سالن همایش ساختمان شهید عباسپور دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار شد.

در این سمینار آموزشی که جمع کثیری از دانشجویان رشته‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان حضور داشتند ابتدا قوانین و مقررات سازمان تامین‌اجتماعی و هم چنین بیمه دانشجویان تبیین و تشریح شد سپس در زمان تخصیص یافته پنل پرسش و پاسخ بین دانشجویان و کارشناسان واحدهای مختلف سازمان برگزار و دانشجویان پاسخ سوالات خود رااز کارشناسان تامین اجتماعی دریافت کردند.

این همایش با همکاری کارگزاری شماره ۳۱۴ و شعبه یک همدان برگزار شد و در حاشیه این سمینار میز ارتباطات مردمی مشترک بیمه‌ای و درمانی مشاوره‌های لازم را با توزیع تراکت‌های اطلاع‌رسانی به دانشجویان ارایه داد.

سمینار مذکور به مدت دو ساعت در سالن همایش ساختمان شهید عباسپور دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با استقبال خوب دانشجویان مواجه شد و در خلال برنامه پاورپونت قوانین و مقررات و هم چنین موشن گرافی‌های اطلاع رسانی بیمه دانشجویان پخش شد.

کد خبر: 65245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =